اخبار
کد خبر : 6695 ۱۳۹۷/۰۸/۰۶   ۲۱:۰۵:۵۳

مدیر عامل مجمع خیران سلامت آذربایجان غربی:
خیران استان ۷.۵ میلیارد تومان به حوزه سلامت کمک کردند

 

مدیر عامل مجمع خیران سلامت آذربایجان غربی گفت: خیران آذربایجان غربی در سال جاری به حوزه سلامت حدود ۷.۵ میلیارد تومان کمک کردند.

به گزارش نای قلم، رضا تقی زاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی سال های ۹۵ و۹۶ نیز میزان ۲۲ میلیارد تومان به حوزه سلامت استان کمک کردند.

وی افزود: شعبات خیران سلامت در ۱۷ شهرستان آذربایجان غربی فعال هستند.

تقی زاده خاطرنشان کرد: با بهره‌گیری از مشارکت خیران می‌توان به توسعه زیرساخت‌های حوزه سلامت، کمک کرد.

مدیر عامل مجمع خیران سلامت آذربایجان غربی با بیان اینکه جذب خیران در خیریه های سلامت نیازمند فرهنگ سازی است.

تقی زاده یادآور شد: حوزه سلامت تنها بر عهده یک وزارتخانه یا دانشگاه نیست بلکه سلامتی نیاز اساسی مردم است و همیشه هم از نظر بیماری ها و هم از نظر هزینه های بهداشت و درمان و تجهیزات در حال تغییر است و تامین این هزینه ها از عهده حتی یک دولت هم فراتر است لذا باید سازمان های مردم نهاد و خیران کمک کنند تا بتوانیم از عهده این مشکلات برآئیم.

وی اظهار داشت: مشارکت های خیران در حوزه سلامت بنا به تشخیص و اولویت هایی که دانشگاه های علوم پزشکی تعیین می کنند در بخش های ساخت و تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی مورد استفاده قرار می گیرد.

مدیر عامل مجمع خیران سلامت آذربایجان غربی بیان کرد: بدون کمک خیران، امکان اجرای گسترده طرح های بهداشتی و درمانی میسر نیست و یکی از عوامل مهم ارتقای شاخص های سلامت در استان، حضور خیران در این عرصه و کمک های آنان به شمار می رود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا