اخبار
کد خبر : 6692 ۱۳۹۷/۰۸/۰۶   ۲۱:۰۵:۵۳

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی:
حدود 542 میلیارد ریال از بیمه ها طلب داریم

 

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان غربی گفت: دانشگاه با چهار بیمه طرف حساب است که حدود 542 میلیارد ریال از بیمه ها طلب داریم.

به گزارش نای قلم، غلامرضا دیزج نژاد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اگر این بدهی ها پرداخت شوند معوقات پرسنل نیز به روز می شوند.

وی همچنین در خصوص اهمیت انتخاب پیمانکاران پروژه های دانشگاه اظهار داشت: در باب تامین منابع مالی و تامین کنندگان مالی باید حساس باشیم زیرا تاسیسات پروژه های ما از اهمیت بسزایی برخوردار هستند.

دیزج نژاد اضافه کرد: در انتخاب پیمانکار باید مباحث حرفه ای را مورد توجه قرار دهیم.

معاون فرهنگی‌دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی نیز از اجرای طرح توانمندسازی فعالان قرآنی این دانشگاه خبر داد و گفت: فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی در دانشگاه علوم پزشکی هم برای اساتید و کارکنان و هم برای دانشجویان در شرایط بسیار خوبی قرار دارد.

علی‌احمد آقاپور تصریح کرد: فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی در دانشگاه به‌خوبی در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه برگزاری اردوهای جهادی نیز از دیگر برنامه‌های فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی است، اظهار کرد: مهمترین فعالیت‌های صورت‌گرفته در این اردوها نیز اجرای تلاوت و کلاس‌های قرآنی برای اعضا بود.

آقاپور ادامه داد: در بیست و سومین دوره مسابقات قرآن و عترت وزارت بهداشت، ۷ نفر از دانشگاه علوم پزشکی استان موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند که ۴ نفر از کارمندان و ۳ نفر نیز از دانشجویان دانشگاه بودند.

وی بابیان اینکه طرح توانمندسازی در راستای حمایت از فعالان قرآنی در دانشگاه اجرا خواهد شد، بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی در راستای حمایت از رتبه‌های برتر مسابقات قرآن و عترت و همچنین فعالان قرآنی این طرح را با حضور اساتید برجسته قرآنی برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا