اخبار
کد خبر : 6689 ۱۳۹۷/۰۸/۰۵   ۲۰:۵۴:۲۴

استاندار آذربایجان غربی خبر داد
توزیع شیر رایگان به دانش آموزان مناطق مرزی

 

استاندار آذربایجان غربی بر توزیع شیر رایگان به دانش آموزان مناطق مرزی استان تاکید کرد.

به گزارش نای قلم، در پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان، موضوع تغذیه رایگان دانش آموزان مناطق مرزی ( 30 کیلومتر مرزی) استان مطرح شد که با دستور استاندار آذربایجان غربی مقرر شد از اول آذر ماه به این دانش آموزان، شیر( 2 روز) و میوه(سه روز) به عنوان تغذیه داده شود.

استاندار آذربایجان غربی در این جلسه به نشست اخیر خود با وزیر آموزش و پرورش نیز اشاره کرد و گفت: در جلسه با وزیر محترم آموزش و پرورش، مسائل و مشکلات آموزش و پرورش استان از جمله مشکل  کمبود سرانه آموزشی مطرح شد که امیدواریم با تامین اعتبارات مورد نیاز هم از محل اعتبارات استانی و هم از محل اعتبارات ملی، مشکلات موجود استان در بخش آموزش و پرورش رفع شود.

شهریاری همچنین در رابطه با موضوع ارائه آموزش های پیش دبستانی در برخی مهدهای کودک گفت: مهدکودک‌هایی که اجازه ارائه دوره پیش‌دبستانی را ندارند، اگر نسبت به ارائه این امر اقدام کنند، اصولاً مرتکب تخلف شده‌اند لذا لازم است این مشکل با هماهنگی آموزش و پرورش و بهزیستی استان رفع شود.

ارائه گزارش عملکرد شوراهای آموزش و پرورش نواحی و مناطق تابعه استان در شش ماه نخست سال 97، ارائه گزارش اجرای طرح نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان(نماد) در سطح مدارس استان و ارائه گزارشی از وضعیت اردوگاه دانش آموزی معلم از دیگر دستورات جلسه امروز شورای آموزش و پرورش استان بود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا