اخبار
کد خبر : 6688 ۱۳۹۷/۰۸/۰۵   ۲۰:۵۴:۲۴

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی خبر داد
رصد و پایش مستمر میزان موجودی سردخانه ها و انبارها در استان

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: از اول سالجاری 1298 واحد انبار و سردخانه در سامانه جامع انبارها ثبت نام و موجودی این واحدها در سامانه ذخیره سازی کشور ثبت و رصد می شود.

به گزارش نای قلم، جعفر صادق اسکندری در گفتگوی خبری اظهار داشت: رصد و پایش مستمر میزان موجودی سردخانه ها و انبارهایی که کالاهای اساسی و ضروری در آنها نگهداری می شود به صورت ماهانه در سامانه انبارها ثبت و مقدار و میزان ورودی و خروجی این انبارها بصورت دقیق رصد و کنترل می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: بیش از 2600 مورد بازرسی از این مراکز از اول سالجاری صورت گرفته که تعداد 49 واحد انبار منجر به تشکیل پرونده به ارزش 317 میلیارد ریال با عنوان تخلف احتکار، عدم اعلام موجودی، گرانفروشی و غیره شده و جهت رسیدگی به مراجع ذیصلاح ارجاع شده است.

وی افزود: پرونده های تخلف متشکله در این انبارها مربوط به کالاهای برنج، شکر، روغن موتور و لاستیک خودرو، انواع شوینده ها، روغن نباتی، تخم مرغ، ماکرونی، حبوبات، پکیج و غیره هستند.

اسکندری بیان کرد: جهت رفع التهاب و آرام سازی فضای بازار کمیته مشترک مبارزه با احتکار و قاچاق کالا و ارز با پلیس آگاهی استان، بسیج اصناف و فعالان اقتصادی، اداره اطلاعات سپاه، اداره کل تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی تشکیل شده و بازدیدهای مشترک در انجام است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا