Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 6678 ۱۳۹۷/۰۸/۰۲   ۲۰:۲۲:۳۵

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذرباجان غربی:
نزدیک به 6 هزار میلیارد ریال به حساب گندمکاران استان واریز شد

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذرباجان غربی با اشاره به خرید 585 هزار تن گندم از گندمکاران استان تا کنون گفت: پنج هزار و ۹۷۰ میلیارد ریال از طلب کشاورزان به حساب آنان واریز شده است.

به گزارش نای قلم، اسمعیل کریم زاده در گفتگوی خبری اظهار داشت: کل بهای گندم خریداری شده در آذربایجان غربی هفت هزار و 360 میلیارد ریال است و بهای گندم های خریداری شده نیز توسط بانک کشاورزی به عنوان بانک عامل پرداخت می شود.

وی ادامه داد: امسال خرید براساس سامانه جامع پهنه بندی صورت گرفته که تمامی اطلاعات گندم کاران در این سایت گنجانده شده است.

کریم زاده با بیان اینکه بیشترین تولید و خرید گندم مربوط به بوکان است ادامه داد: 978 دستگاه کمباین بومی و 213 دستگاه کمباین مهاجر و سه هزار و 800 دروگر در امر برداشت گندم در استان مورد استفاده قرار گرفته اند.

وی اضافه کرد: امسال 32 نفراز کارشناسان سازمان نظام مهندسی به عنوان ناظر کنترل ریزش و ضایعات برداشت گندم بر کمباین های فعال در امر برداشت نظارت داشتند .

این مسئول تاکید کرد: پیش بینی تولید گندم در استان برای امسال 620 هزار تن است.

سطح برداشت گندم آبی 92 هزار هکتار و گندم دیم 296 هزار هکتار می باشد.خرید تضمینی گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در استان توسط شرکت غله با 27 مرکز خرید، سازمان تعاون روستایی با 32 مرکز خرید و شرکتهای تولید و فراوری بذر انجام می شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا