Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 6672 ۱۳۹۷/۰۸/۰۱   ۰۹:۳۷:۴۸

اخبار ورزشی آذربایجان غربی
ورزشگاه تختی میزبان دیدار حساس نود ارومیه میزبان شهرداری ماهشهر

 

هفته نهم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور امروز با دیدار حساس نود ارومیه و شهرداری ماهشهر پیگیری می شود.

به گزارش نای قلم، در هفته نهم لیگ دسته یک، امروز و از ساعت 15 در ورزشگاه تختی ارومیه، تیم های نود و شهرداری ماهشهر به مصاف هم خواهند رفت.

نود ارومیه که در حال حاضر با 6 امتیاز در رده دوازدهم قرار دارد در صورت برتری در بازی امروز می تواند تا پله نهم صعود کند ضمن اینکه نماینده ماهشهر در حال حاضر با 5 امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد.

همایش پیاده‌روی خانوادگی به‌مناسبت روز ملی پارالمپیک، 3آبان در ارومیه برگزار می‌شود

به مناسبت، هفته تربیت بدنی، روز ملی پارالمپیک و روز جهانی عصای سفید، یک دوره مسابقات پیاده‌روی خانوادگی ورزشکاران جانباز، معلول، ناشنوا، نابینا و بیماران خاص در ارومیه برگزار خواهد شد.

به مناسبت هفته تربیت بدنی، روز ملی پارالمپیک و روز جهانی عصای سفید، یک دوره مسابقات پیاده‌روی خانوادگی ورزشکاران جانباز، معلول، ناشنوا، نابینا و کم بینا و بیماران خاص در ارومیه برگزار می شود.

این همایش پنج‌شنبه 3 آبان‌ماه راس ساعت 8 صبح در مسیر پارک ترافیک در خیابان دفاع مقدس تا مجموعه ورزشی تختی ارومیه برگزار می شود و در پایان به تعدادی از ورزشکاران برتر حاضر جوایزی اهدا خواهد شد.

گفتنی است، این رویداد با همکاری 4 هیات جانبازان و معلولین، بیماران خاص، ناشنوایان و نابینایان و کم بینایان و به میزبانی هیات جانبازان و معلولین برگزار خواهد شد.

23 مهرماه به نام روز جهانی عصای سفید و 24 مهرماه به نام روز ملی پارالمپیک نامگذاری شده است.

مراسم اختامیه مسابقات ورزشی مناطق کم برخوردار "طرح کرامت2" برگزار شد

مسابقات ورزشی مناطق کم‌ برخوردار با عنوان طرح کرامت 2 در منطقه اسلام آباد ارومیه با برگزاری مراسم اختتامیه و اهدای جوایز به برترین‌ها به پایان رسید.

در پنجمین روز از هفته تربیت‌بدنی و ورزش، با حضور دکتر چمن‌گلی مدیرکل ورزش و جوانان استان و سرهنگ کریم علی نژاد ‌فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارومیه و جمعی از مسئولین محلی و جوانان و ورزشکاران، مراسم اختتامیه طرح کرامت 2 در قالب مسابقات ورزشی مناطق حاشیه و کم‌برخوردار با اهدای جوایز به برترین‌های رقابت‌ها در مسجد قدس محله اسلام‌آباد برگزار شد.

رییس گروه توسعه ورزش همگانی و تفریحی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی درخصوص این مسابقات گفت: این رقابت‌ها با هدف توجه به ورزش مناطق حاشیه‌نشین و کاهش آسیب‌های اجتماعی، در 5 رشته فوتبال، دوومیدانی، تیراندازی، پرتاب سنگ و طناب زنی و با حضور نوجوانان منطقه اسلام‌آباد برگزار شد.

اکرم مهدی‌زاده ادامه داد: این رقابت‌ها با همکاری اداره کل ورزش و جوانان، قرارگاه جوادالائمه و حوزه 39 حضرت محمد برگزار شد و به نفرات برتر تمام رشته‌ها جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا