اخبار
کد خبر : 6659 ۱۳۹۷/۰۷/۲۹   ۱۶:۰۷:۴۴

سرپرست معاونت هماهنگی امورعمرانی استاداری آذربایجان غربی :
نوسانات نرخ ارز بر روند اجرای پروژه های عمرانی تاثیر گذاشته است

 

سرپرست معاونت هماهنگی امورعمرانی استانداری آذربایجان غربی گفت: نوسانات چند ماه گذشته نرخ ارز بر روی بازار مصالح ساختمانی و روند اجرای پروژه های عمرانی تاثیر گذاشته است.

به گزارش نای قلم، پیمان آرامون در جلسه شورای فنی استان اظهار داشت: بررسی مشکلات پیمانکاران به عنوان بازوی اجرایی دولت در توسعه و آبادانی و فعال سازی پروژه های عمرانی با تدبیر راهکاربرای عبور از شرایط موجود از دغدغه ها و اولویت های استان است.

وی افزود: به همین منظورتا کنون درچندین نوبت در خصوص اصلاح قیمت اقلام، خدمات فنی و مهندسی ، تعدیل در فهارست بهاء اجرای پروژه های عمرانی مکاتباتی با سازمان مرکزی انجام شده است و اقدامات لازم در دست پیگیری است.

آرامون همچنین با تاکید بر اهتمام جدی دستگاه های اجرایی بر نظارت در اجرای پروژه های عمرانی استان اظهار داشت: اجرای غیر فنی پروژه ها موجب هدر رفت منابع اعتباری و لطمه زدن به سرمایه های ملّی است که این موضوع پذیرفته نیست و باید مدیران اجرایی استان به عنوان منولیان حوزه عمرانی با حساسیت بیشتری بر اجرای قوانین و آیین نامه های فنی نظارت کنند.

سرپرست معاونت هماهنگی امورعمرانی استانداری آذربایجان غربی تصریح کرد: دستگاه های اجرایی با دریافت گزارشاتی مبنی بر مشاهده گروه های نظارتی از وضعیت پروژه ها و وجود ایرادات فنی درکوتاهترین زمان و پیش از تشکیل جلسه شواری فنی، گزارش اقدامات اصلاحیه انجام گرفته را به دبیرخانه شورای فنی اعلام کنند.

در ادامه این جلسه مقرر شد گروهی متشکل از کارشناسان دستگاه های اجرایی عضو شورای فنی پروژه های در دست اجرای استان را از نظر پیشرفت فیزیکی و وضعیت جذب منابع اعتباری جهت اولویت بندی و تخصصی اعتبار بررسی کنند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا