اخبار
کد خبر : 6654 ۱۳۹۷/۰۷/۲۸   ۲۰:۰۳:۱۴

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی:
در بخش تلفات روند کاهشی داریم

 

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: در بخش تلفات در دو سال گذشته روند کاهشی داریم.

به گزارش نای قلم، اکبر حسن بکلو در جلسه هم اندیشی با حضور معاون تحقیقات و منابع انسانی شرکت توانیر و هیات همراه که در شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار داشت: برای تامین برق ۳۵ هزار مشترکی که هر سال اضافه می شود، سالانه حدود ۲۷۰ کیلومتر شبکه احداث می شود و این در حالی است که شر کت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی نهمین شرکت توزیع برق کشور به لحاظ وسعت شبکه می باشد .

حسن بکلو افزود: این شرکت وظیفه خدمت رسانی به تعداد ۳۲۳ هزار مشترک روستایی را بر عهده دارد و تعداد ۱۴ هزار و ۸۶۹ حلقه چاه کشاورزی را برقدار کرده است.

در ادامه این جلسه، معاونان و مدیران دفاتر با ارائه گزارشی از عملکرد و فعالیت ها به بیان مسائل، مشکلات و چالش های مربوط به حوزه فعالیت خود پرداختند.

در بخش پایانی این جلسه، معاون تحقیقات و منابع انسانی شرکت توانیر ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های مدیریت و کارکنان شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی، اهداف سفرهای استانی و تشکیل جلسات هم اندیشی معاون و مدیران کل حوزه معاونت تحقیقات و منابع انسانی شرکت توانیر با شرکت های توزیع را تشریح کرد و از کسب رتبه هشتم شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در ممیزی انجام شده، با 93.1 درصد انطباق، خبر داد .

وی در ادامه ضمن بیان مفصل انتظارات عمومی شرکت توانیر از شرکت های زیر مجموعه، ابراز داشت: حضور وی و مدیران کل دفاتر معاونت منابع انسانی و تحقیقات شرکت توانیر به منظور شنیدن بدون واسطه انتقادات، انتظارات به منظور رفع مشکلات است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا