اخبار
کد خبر : 6652 ۱۳۹۷/۰۷/۲۸   ۲۰:۰۳:۱۴

مدير کل منابع طبيعي و آبخيزداري آذربايجان غربي خبر داد
شناسایی و مطالعه 20 حوزه برای اجرای طرح هاي آبخيزداري

 

مدير کل منابع طبيعي و آبخيزداري آذربايجان غربي گفت: طرح هاي آبخيزداري در 20 حوزه شناسايي و مطالعه شده که در حال حاضر اين محل ها به پيمانکاران تحويل و در حال انجام عمليات اجرایی است.

به گزارش نای قلم، میرصمد موسوي در گفتگویی از تخصيص بیش از17 ميليارد تومان اعتباربه حوزه آبخيزداري استان خبر داد.

وی افزود: در حال حاضر از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی، عمليات اجرايي در 20 حوزه آبخيزداري استان شروع شده است كه اميدواريم 90 درصد پروژه ها قبل از اتمام آذرماه  سال جاری به بهره برداري برسند.

مدير کل منابع طبيعي و آبخيزداري آذربايجان غربي با بیان اینکه این پروژه ها در مناطق قروه چای بوکان، هندوان خوی و مینگل ارومیه در 4 حوزه قرار دارند، گفت: تمامي پيمانکاران آبخيزداري با جديت و سرعت در حال اجراي طرح هاي آبخيزداري در حوزه هاي مشخص شده هستند و با همراهي همه کارکنان اداره کل منابع طبيعي بخصوص همکاران  معاونت آبخيزداري اداره کل چه در شهرستان ها و چه در ستاد عملیات اجرایی آبخيزداري را به خوبي پيش مي برند.

موسوي افزود: در سال جاري از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی براي اجراي طرح هاي آبخيزداري بالغ بر17 ميليارد تومان اعتبار تخصيص يافته که هم اينک اجراي اين طرح ها در سطح آذربايجان غربي به سرعت در حال اجرا است.

وی خاطرنشان کرد: توسعه طرح هاي آبخيزداري در سال جاري فرصتي براي معرفی توانمندی ها و قابلیت های اداره کل منابع طبيعي و آبخيزداري آذربايجان غربي است که در اين راستا براي رسيدن به اهداف ملي و سازماني از هيچ تلاشي دريغ نخواهيم کرد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا