اخبار
کد خبر : 6629 ۱۳۹۷/۰۷/۲۴   ۱۸:۱۲:۱۶

سرپرست فرمانداري ارومیه:
حمايت از زنان بايد از حالت شعاري خارج شود

 

نشست صميمي مديركل امور بانوان و خانواده استانداري آذربايجان غربي با سرپرست فرمانداري و بانوان همكار فرمانداري شهرستان صبح امروز در سالن جلسات فرمانداري اروميه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري اروميه، عليرضا ملامحمدي زاده در اين نشست اظهار داشت: غيبت زنان توانمند اروميه و آذربايجان غربي در جمع نمايندگان مجلس شوراي اسلامي استان و اعضاي شوراي اسلامي شهر ناراحت كننده است و بايد براي جبران اين كاستي، چاره انديشي شود.

سرپرست فرمانداري اروميه با تاكيد بر باور زنان به ظرفيت هاي خود، تصريح كرد: زنان بايد از يكديگر براي تصدي پست هاي مديريتي انتصابي و انتخابي حمايت كنند.

وي مقاومت مديران در برابر فشارها جهت جلوگيري از حضور زنان در عرصه هاي مديريتي را ضروري دانسته و افزود: حمايت از زنان بايد از حالت شعاري خارج و به سمت عملي شدن هدايت شود.

مديركل امور بانوان و خانواده استانداري آذربايجان غربي نيز در ادامه نشست ضمن قدرداني از توجه ويژه استاندار آذربايجان غربي و سرپرست فرمانداري اروميه به مديريت زنان، گفت: متاسفانه نگاه مردسالارانه در جامعه، مانع بزرگي براي حضور زنان در حوزه هاي مختلف است.

شهلا تاجفر مقاومت منطقي و اخلاقي زنان براي رسيدن به اهداف والاي خود را ضروري دانسته و يادآور شد: تشكيل مجموعه هايي ويژه زنان به منزله جداسازي آنها از خانواده نبوده، بلكه تلاش براي فراهم نمودن محيط هايي جهت شكوفايي استعدادهاي زنان است.

وي با تاكيد بر حضور زنان در تمامي عرصه ها، افزود: بايد به ظرفيت هاي ارزشمند زنان در عرصه هاي مختلف توجه شده و براي بهره مندي از اين توانايي ها تلاش شود.

تاجفر همچنين حمايت رسانه ها و بخصوص خود زنان از تشكيل پارلمان زنان در آذربايجان غربي را ضروري دانسته و خاطرنشان كرد: پارلمان زنان در تمامي عرصه هاي سياسي، اجتماعي، فرهنگي و ... حضور و فعاليت خواهد داشت.

زهرا روحي، سرپرست معاونت برنامه ريزي و توسعه فرمانداري اروميه نيز با اعلام اينكه زنان براي رسيدن به اهداف خود نياز به اعتماد به نفس و همدلي دارند، تاكيد كرد: براي ايجاد تحول در عرصه هاي مختلف توسعه آذربايجان غربي، حضور و فعاليت زنان ضروري است.

در پايان اين نشست، زنان دفتر امور بانوان و خانواده استانداري آذربايجان غربي و فرمانداري شهرستان اروميه درخصوص تشكيل پارلمان زنان استان رايزني كرده و پيشنهاداتي در اين زمينه ارائه نمودند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا