Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 6612 ۱۳۹۷/۰۷/۱۹   ۱۷:۲۵:۱۹

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی هشدار داد
138 سارق در آذربایجان غربی دستگیر شدند

 

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: 138 سارق حرفه ای در مهر سال جاری در این استان دستگیر شدند.

سردار ناصر اصلانی روز پنجشنبه در آخرین روز از هفته ناجا افزود: این سارقان به 172 فقره انواع سرقت اعتراف کردند و امروز طی نمایشگاهی در پلیس آگاهی این استان کلیه اموال مسروقه به نمایش گذاشته شد.

وی همچنین با اشاره به اینکه شش نفر دیگر از سه باند مختلف در ارومیه دستگیر شد، ادامه داد: از این سارقان وسایلی نظیر تلویزیون رنگی، موتور برق، تفنگ شکاری، فرش، قطعات خودرو، لاستیک خودرو، دستگاه پلاک کوب، یارانه، ضبط صوت ماشین و باطری کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: کارشناسان ارزش ریالی وسایل کشف شده را چهار میلیارد ریال برآورد کردند.

سردار اصلانی افزود: پلیس آگاهی این استان یک دستگاه خودروی گشت ویژه مجهز به دوربین پلاک خوان را خریداری کرده است که می تواند به صورت اتوماتیک از فاصله 500 متر هر 2 باند حرکت در جاده را شناسایی کند.

وی اضافه کرد: این خودرو فقط در شش استان کشور وجود دارد که تلاش می کنیم این خودروها را به سه دستگاه برسانیم.

وی ادامه داد: تاکنون 45 دستگاه خودرو به سرقت رفته یا خودروهایی که برای شناسایی آنها دستور قضایی صادر شده بود به وسیله همین خودروی گشت ویژه توقیف شده است.

هفته ناجا همه ساله در اواسط مهرماه برگزار می شود؛ 13 مهر در تقویم رسمی کشورمان به نام روز نیروی انتظامی نامگذاری شده است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا