اخبار
کد خبر : 6609 ۱۳۹۷/۰۷/۱۸   ۲۱:۴۵:۵۹

معاون اقتصادی استاندار:
شبکه توزیع کالا دچار اشکال است

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی گفت: در سطح بازار در خصوص برخی کالاها که حتی تولید داخل هستند کمبودهایی هست که نشان می دهد شبکه توزیع دچار اشکال است.

به گزارش نای قلم، رضا حسینی در دهمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان اظهار داشت: دستگاه های ذیربط باید برای جبران هر نوع کمبود کالاهای ضروری مورد نیاز مردم در بازار اقدامات لازم را در اسرع وقت انجام دهند.

وی تصریح کرد: مردم باید لمس کنند که بازار تحت کنترل و نظارت است و با متخلفان برخوردهای قانونی لازم صورت می گیرد.

حسینی اضافه کرد: برخی گزارشات مردمی واصله نشان می دهد که در خصوص افزایش قیمت برخی کالاها در بازار نظارت های لازم صورت نمی گیرد لذا از سیستم نظارتی انتظار می رود در این رابطه با جدیت بیشتری وارد عمل شود.

وی همچنین خواستار نظارت بیشتر بر خرده فروشی های محلات شهری در استان شد و گفت: خواست مردم این است که در خرده فروشی های محلات، شاهد کمبود کالا و یا افزایش قیمت ها نباشیم.

پیگیری ثبت موجودی انبارهای استان در سامانه جامع انبارها در جهت رصد هوشمند و آنلاین پراکنش و دپوی کالا در انبارها از دیگر موارد مورد تاکید معاون اقتصادی استاندار در این جلسه بود.

معاون استاندار در رابطه با وضعیت حمل و نقل کالا نیز گفت: امکانات حمل و نقلی لازم برای حمل و انتقال کالاهای ضروری به استان فراهم شده و در این خصوص مشکلی نخواهیم داشت.

در این جلسه، مدیران کل صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی استان نیز گزارشات خود را در رابطه با اقدامات انجام گرفته برای تنظیم بازار استان ارائه کردند.

در این جلسه، مدیران و نمایندگان تعدادی از فروشگاه های زنجیره ای و شرکت های خدماتی پخش و توزیع کالا نیز حضور داشتند که از آخرین وضعیت موجودی خود و روند توزیع کالا در سطح استان گزارشاتی ارائه دادند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا