Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 66 ۱۳۹۴/۰۳/۳۱   

دفاتر ICT روستایی در آذربایجان غربی افزایش می‌یابد

*سال گذشته 11 میلیون رفت و آمد روستاییان به شهرها کاهش یافت

گروه خبر: مديرکل پست آذربايجان غربی از افزایش دفاتر ICT روستایی در آذربایجان غربی خبر داد.

مجید فرخی در گفت‌وگو با نای قلم اظهار کرد: تعداد دفاتر ICT امسال در آذربایجان غربی 532 مورد است که در راستای توسعه خدمات پستی در مناطق روستایی افزایش می‌باید.

وی کاهش رفت و آمد روستائیان به شهرها با فراهم کردن امکان حمل و نقل نامه و امانات از طریق این دفاتر را از جمله مزایای دفاتر ICT عنوان کرد و اینکه دفاتر ICT روستایی به عنوان پیشخوان دولت هستند که به نیابت از سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی، بسیاری از خدمات مورد نیاز هم‌وطنان روستایی را ارائه و مشکلات آن‌ها در زمینه این نوع خدمات را برطرف می‌کنند.

به گفته فرخی در سال گذشته 11 میلیون سرویس توسط دفاتر ICT روستایی ارائه شده است که در واقع 11 میلیون رفت و آمد روستاییان به شهرها کاهش یافته است.

وی خاطرنشان کرد دفاتر ICT روستایی به دلیل داشتن زیرساخت‌های ارتباطی و بانکی این امکان را فراهم کرده‌اند که طرح هدفمند کردن یارانه‌ها در روستاها با موفقیت اجرا شود تا دو هدف عمده‌ی هدفمندی یارانه‌ها که افزایش کارآیی و بهره‌وری ست محقق گردد.

مدير كل پست استان با اشاره به این که فرهنگ اقتصادی حاکم در روستا از فرهنگ صرفه جویی ایرانی سرچشمه گرفته، تصریح کرد: با توجه به زیرساخت‌های آماده در دفاتر ICT روستایی و ارایه خدمات متنوع توسط آن‌ها، می‌توان در راستای کاهش مصرف سوخت در روستاها، با انجام تمامی مبادلات بانکی، پستی، مخابراتی و اینترنتی در این دفاتر فرهنگ اقتصادی را در روستاها ترویج کرد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا