Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 6563 ۱۳۹۷/۰۷/۱۰   ۲۱:۵۹:۲۸

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان غربی:
بیماران خاص برای هزینه های درمان هزینه ای پرداخت نمی کنند

 

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان غربی گفت: بیماران خاص برای هزینه های درمان و بستری هیچگونه هزینه ای پرداخت نمی کنند و 100 درصد هزینه این بیماران توسط بیمه سلامت پرداخت می شود.

به گزارش نای قلم، نادر نانبخش در گفتگوی اختصاصی اظهار داشت: حدود 2 هزار و 800 نفر از بیمه شدگان بیمه سلامت در آذربایجان غربی بیمار خاص هستند که در پنج گروه بیماران تالاسمی، هموفیلی، پیوندی، دیالیزی و ام اس طبقه بندی می شوند.

وی افزود: سیاست های جدید سازمان بیمه سلامت ایران مبنی بر پرداخت مستمر ماهانه به مؤسسات تشخیصی- درمانی طرف قرارداد در استان ها به صورت علی الحساب، موجب ارتقاء سطح رضایتمندی این مراکز از بیمه سلامت شده است.

نانبخش اضافه کرد: صد در صد مبالغ اسناد پذیرش شده فروردین و اردیبهشت ماه سال 97 مؤسسات اعم از داروخانه های خصوصی، دولتی غیردانشگاهی و همچنین بیمارستان های خصوصی، دولتی غیردانشگاهی و مؤسسات پاراکلینیک خصوصی، دولتی غیردانشگاهی و همچنین پزشکان و درمانگاه های خصوصی و دولتی غیردانشگاهی که بالغ بر 12 میلیارد و 610 میلیون تومان بود به این مراکز پرداخت شد.

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان غربی اظهار داشت: در حال حاضر این اداره کل در تلاش است تا مبالغ اسناد پذیرش شده ماه های خرداد و تیر ماه سال جاری را پرداخت کند تا مؤسسات تشخیصی درمانی طرف قرارداد در روند ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان این سازمان که 61 درصد جمعیت استان آذربایجان غربی را شامل می شود دچار نقصان نشوند.

نانبخش ادامه داد: این اداره کل سالانه شش هزار و 20 میلیارد ریال هزینه درمان در سطح استان پرداخت می‌کند که در سال گذشته در همین راستا بیش از 440 میلیارد ریال برای درمان بیماران خاص آذربایجان غربی هزینه شده است.

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان غربی گفت: با توجه به جمعیت سه میلیون و 265 هزار نفری این استان در حال حاضر یک میلیون و 929 هزار نفر از این جمعیت تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

نانبخش در پایان اضافه کرد: اداره کل بیمه سلامت آذربایجان غربی رتبه سوم کشوری را در بخش پوشش بیمه همگانی دارد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا