اخبار
کد خبر : 6562 ۱۳۹۷/۰۷/۰۹   ۲۲:۲۲:۴۸

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان غربی خبر داد
توزیع 700 تن روغن نباتی در فروشگاه های زنجیره ای استان

 

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان غربی از موجودی کافی کالاهای اساسی برنج و روغن در انبارشرکت های پخش و توزیع 700 تن روغن نباتی در فروشگاه های زنجیره ای خبر داد.

به گزارش نای قلم، جعفر صادق اسکندری در گفتگویی گفت: کالاهای اساسی از جمله برنج و روغن در انبارشرکت های پخش جهت توزیع در فروشگاه های زنجیره ای به اندازه کافی موجود است و مردم نگران کمبود نباشند.

وی همچنین اظهارداشت: کالاهای مزبور با هدف تنظیم بازار از طریق شبکه‌های توزیع و فروشگاه‌های زنجیره‌ای وشرکت های تعاونی مصرف کارمندان و کارگران در ارومیه توزیع می شود.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان غربی اظهار داشت: با توجه به ذخایر مناسب کالاهای اساسی همچون گندم، برنج، شکر و روغن بابت توزیع و تنظیم بازار این کالاها هیچگونه مشکلی وجود ندارد.

وی با توجه به وجود کالاهای اساسی در انبارهای موجود استان به مقدار لازم از تمامی مردم سطح استان تقاضا کرد، در جو روانی کمبود و گرانی قرار نگیرند و از احتکار خانگی مایحتاج ضروری و کالاهای اساسی خودداری کنند و به اندازه مصرف خانوار خرید خود را انجام دهند .

اسکندری در پایان گفت:مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف و احتکار به صورت شبانه روزی با شماره تلفن 124 نظارت و بازرسی سازمان و ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان های تابعه تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا