اخبار
کد خبر : 6548 ۱۳۹۷/۰۷/۰۶   ۱۳:۲۲:۳۶

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی خبر داد
مشارکت پلیس آگاهی انتظامی استان در مبارزه با متخلفان اقتصادی

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی، از مشارکت و همکاری پلیس آگاهی انتظامی استان با سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی در مبارزه با متخلفان اقتصادی خبر داد.

به گزارش نای قلم، جعفر صادق اسکندری در نشست مشترک با رئیس آگاهی نیروی انتظامی استان گفت: تمام انبارهای کالا با گشت های مشترک پلیس آگاهی و بازرسان سازمان مورد بازرسی قرار می گیرند.

وی افزود: در حال حاضر تعداد 956 انبار کددار در استان وجود دارد.

اسکندری اضافه کرد: از اول مهر ماه سال جاری تمام انبارهای شناسایی نشده موظف به دریافت کد شناسایی از سازمان هستند، در غیر اینصورت با تمام افراد به جرم کالای احتکار شده برخورد می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی، در خصوص سیستم جامع ثبت انبارها و نیز بارگزاری مشخصات انبارها و اعلام موجودی 50 قلم کالا اظهار داشت: در خصوص شناسایی انبارهای فاقد کد شناسه و ضرورت همکاری ارگان ها به صورت اکیپ مشترک بازرسی از انبارها با همکاری پلیس آگاهی استان انجام خواهد گرفت.

در ادامه این جلسه سرهنگ سامان غنی زاده رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان نیز گفت: پلیس آگاهی استان پس از آموزش های لازم آماده همکاری در جهت شناسایی انبارها و مبارزه با متخلفین اقتصادی هستند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا