اخبار
کد خبر : 6535 ۱۳۹۷/۰۷/۰۳   ۲۱:۱۵:۳۳

معاون استاندار:
کالاهای استراتژیک به مقدار کافی در انبارها ذخیره شده است

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی گفت: در رابطه با تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم اقدامات لازم انجام گرفته و کالاهای استراتژیک به مقدار کافی در انبارها ذخیره شده است.

به گزارش نای قلم، رضا حسینی در نهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان اظهار داشت: با ظرفیت هایی که وجود دارد کالاهای مورد نیاز و اساسی تامین شده و اجازه نخواهیم داد مردم در این رابطه دچار مشکل شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه با قیمت گوشت در استان اظهار کرد: قیمت گوشت در آذربایجان غربی که یک استان تولید کننده است نباید بالاتر از سایر استان ها باشد؛ فلذا عواملی که باعث این افزایش می شود را بررسی و تصمیمات لازم را برای کنترل قیمت گوشت در استان اتخاذ خواهیم کرد.

حسینی در رابطه با برنج مورد نیاز بازار استان گفت: در زمینه برنج نباید هیچ کمبودی در بازار وجود داشته باشد؛ در همین رابطه تا اوایل هفته آتی برای جبران هرگونه کمبود، برنج به بازار تزریق خواهد شد.

تامین لاستیک ناوگان حمل و نقل جاده ای استان از دیگر موارد مورد اشاره معاون اقتصادی استاندار در این جلسه بود.

حسینی در این ارتباط گفت: از تمام ظرفیت های پایانه های مرزی برای واردات و تامین لاستیک مورد نیاز ناوگان حمل و نقل جاده ای و مسافری استفاده می شود؛ افرادی هم که دارای کارت بازرگانی هستند می توانند اقدام به واردات لاستیک هایی که دارای استانداردهای اجباری هستند، نمایند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: کنترل قیمت ها در سطح بازار بصورت لحظه به لحظه انجام و با متخلفین نیز برخورد می شود؛ از مردم نیز انتظار داریم تخلفاتی که مشاهده می کنند را گزارش کنند تا رسیدگی شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی و دبیر کارگروه تنظیم بازار استان نیز در این جلسه گزارشی از آخرین وضعیت بازار، قیمت کالاها و همچنین بازرسی های انجام شده از واحدهای صنفی ارائه نمود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا