اخبار
کد خبر : 6518 ۱۳۹۷/۰۶/۳۱   ۱۸:۵۱:۵۱

مالک باشگاه تراکتورسازی تبریز:
کمپ ورزشی تراکتورسازی در شهر زنوز احداث می شود

 

مالک عامل باشگاه تراکتورسازی تبریز از احداث کمپ ورزشی ویژه این باشگاه در شهر زنوز خبر داد.

به گزارش نای قلم، محمدرضا زنوزی مطلق در جمع مردم زنوز بر ضرورت توسعه این شهر تاکید کرد و اظهار داشت: بنده به عنوان یک زنوزی، هر کاری از دستم بربیاید برای توسعه این شهر انجام خواهم داد.

وی با بیان اینکه شهر زنوز در بن بست قرار گرفته و باید آسیب شناسی شود، عنوان کرد: زمینی در این شهر خریداری شده و به زودی هتل ۴ ستاره و ویلایی در حوزه رونق توریست و گردشگری در شهر زنوز احداث خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز ادامه داد: کمپ ورزشی ویژه باشگاه تراکتورسازی تبریز و کمپ گردشگری در شهر زنوز احداث می شود.

وی با تاکید بر اینکه شهر زنوز با پوست اندازی به یک شهر توریستی و گردشگری آذربایجان تبدیل خواهد شد، از شهردار و شورای شهر زنوز خواست تا برنامه توسعه این شهر را مطالعه کرده و برنامه های آن را ارائه دهند.

زنوزی مطلق در ادامه از احداث باغ تحقیقاتی در این شهر خبر داد و ابراز داشت: با توجه به تولید انواع سیب در شهر زنوز، لازم است باغ تحقیقاتی سیب زنوز در این شهر راه اندازی شود تا شاهد توسعه باغ های سیب باشیم.

وی همچنین با اشاره به خاصیت صنعتی خاک زنوز تصریح کرد: خاک زنوز در صنایع مختلف کاربرد دارد که تلاش می کنیم تا کارخانه سرامیک و صنایع زیردستی آن را در این شهر جهت اشتغال جوانان منطقه احداث کنیم.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی آتا با بیان اینکه زنوزی هایی که در شهرهای مختلف فعالیت اقتصادی دارند، عوارض خود را در شهر زنوز پرداخت کنند، گفت: بخشی از عوارض شرکت هواپیمایی آتا که نزدیک به ۳۰ میلیارد ریال است در شهر زنوز پرداخت می شود تا کمک کوچکی در توسعه این شهر باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بنیانگذار صنعت فولاد در آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه آذربایجان شرقی امروز به قطب فولاد کشور تبدیل شده است، تاکید کرد: تا ۱۵ سال پیش صنعت فولاد جایی در این منطقه نداشت اما امروز آذربایجان در کنار اصفهان و خوزستان به سه قطب صنعت فولاد کشور تبدیل شده است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا