Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 6517 ۱۳۹۷/۰۶/۳۱   ۱۸:۵۱:۵۱

مدیر کل دفتر تبلیغ و ترویج فعالیت های قرآن و عترت خبر داد
آذربایجان غربی میزبان برگزاری جشنواره سراسری رسانه و مطبوعات آیات

 

مدیر کل دفتر تبلیغ و ترویج فعالیت های قرآن و عترت از برگزاری جلسه انعقاد تفاهم نامه جشنواره سراسری رسانه و مطبوعات آیات در استان آذربایجان غربی با هدف حمایت از فعالیت های قرآن و عترت در حوزه رسانه و مطبوعات خبر داد.

به گزارش نای قلم، در نشست هماهنگی ضمن بحث و بررسی در خصوص چگونگی برپایی این جشنواره؛ مقرر شد طرح پیشنهادی استان در محور های تعیین دبیر هنری، دبیر اجرایی، طراحی پوستر و زمان انتشار آن به همراه زمان برگزاری جشنواره ارائه شود.

اصغر امیرنیا اظهار داشت: مجموع هزینه های پیش بینی شده به منظور برگزاری این جشنواره مبلغ ۱۲۵۰ میلیون ریال است که از این مقدار دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت مبلغ ۶۲۵ میلیون ریال را به عنوان حمایت و مشارکت تقبل می نماید.

لازم به ذکر است، این جلسه با حضور مدیر کل دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت، علی تن معاون دفتر و مصطفی زراوندیان دبیر جشنواره های سراسری آیات و حجت الاسلام والمسلمین دکترناصر خدایاری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی و بهر علی محمودی رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل استان، در محل معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ  و ارشاد اسلامی برگزار شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا