اخبار
کد خبر : 6513 ۱۳۹۷/۰۶/۳۱   ۱۸:۱۱:۱۴

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ارومیه خبر داد؛
نصب علائم ایمنی هوشمند برای اولین بار در جاده های آذربایجان غربی

 

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ارومیه ازایمن سازی محورها در قالب نصب  بازتاب های هشداردهنده هوشمند در محورهای شهرستان ارومیه خبر داد.

به گزارش نای قلم، صادق حبیب زاده در گفتگوی خبری اظهار داشت: محور اصلی ارومیه-مهاباد برای نخستین بار در سطح استان با نصب بیش از یک هزار و 200 عدد بازتاب هشداردهنده هوشمند در محل دماغه ها و بردیده ها  به منظور آشکار سازی نقاط حادثه خیز در زمان تاریکی شب ایمن سازی شد.

وی در ادامه فعالیت راهداران در محور ارومیه-مهاباد تصریح کرد: نصب 20 عدد میله ترافیکی ،2 عدد ضربه گیر و نیز نصب چراغ های چشمک زن احتیاط گوشه دیگری از عملیات انجام یافته محور فوق طی ماه جاری است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ارومیه با اشاره به اتمام فصل کاری  و نزدیک بودن شروع راهداری زمستانی، افزود: راهداران با تمام جدیت مشغول عملیات گوناگون در اکثر محورهای  اصلی، فرعی و روستایی هستند.

حبیب زاده در بخش دیگری از سخنان خود  از احداث ابنیه فنی در محور روستایی بردوک –کوران خبر داد و گفت: احداث پل دومتری روستای کوران بعنوان راه ارتباطی  روستای بردوک به کوران  و هم چنین احداث آبنمای پل بردوک از پروژه هایی است که طی هفته آتی آغاز و پیش بینی می شود تا یک ماه آینده به بهره برداری برسد.

این مقام مسئول، علف چینی پل امامزاده و پاکسازی این محور به طول سه کیلومتر، برچیدن تابلوهای تبلیغاتی غیرمجاز  در محور امامزاده و رنگ آمیزی هفت مورد سرعت گیر پلاستیکی  در محورارومیه-اشنویه، آسفالت تراشی سه راهی سلوک تا سه راهی دربند به طول سه کیلومتر و هم چنین آسفالت محور چهارده شهید به سمت سه راهی سلوک  به طول دو و نیم کیلومتر را از اقدامات بارز دیگر در حوزه راهداری ارومیه برشمرد.

وی در پایان به برخورداری 74 درصدی خانوار بخش صومای برادوست از راه آسفالت اشاره کرد و گفت: با اجرای پنج پروژه در بخش فوق که شامل ریزش برداری روستای حسن آباد، بهسازی پل آبنمای روستای براسپی،مرمت و بازسازی پل آبنمای دره خورخوره، لایروبی رودخانه روستای بردیان، شستشوی بستر راه روستایی بردیان و اسکندیان و نیز جایگزینی چهار عدد لوله در راه روستای کوران جهت هدایت آب های سطحی است که امید است شاهد توسعه و پیشرفت بیش از پیش در این مناطق باشیم.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا