اخبار
کد خبر : 6493 ۱۳۹۷/۰۶/۲۲   ۲۰:۵۱:۰۳

مسئول غرفه «هیزمت» ترکیه:
ارتباطات فرهنگی دو کشور از اهمیت بالایی برخوردار است

 

مسئول غرفه «هیزمت» ترکیه که در شانزدهمین نمایشگاه کتاب ارومیه حضور یافته است، گفت: ارتباطات فرهنگی دو کشور ایران و ترکیه از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گزارش نای قلم، علی نودهی در گفتگوی اختصاصی اظهار داشت: برای نمایش و عرضه کتاب‌هایمان در این نمایشگاه حضور یافته ایم.

وی افزود: بسیاری از کتاب‌های ترکی در این نمایشگاه مورد توجه مردم ارومیه قرار گرفته است.

این فعال نشر ترکیه اضافه کرد: دو ملت ایران و ترکیه شباهت‌های فرهنگی زیادی دارند و بدون تردید رفت و آمدها بین دو کشور تأثیر خیلی زیادی در روابط فرهنگی کشورها دارد و برگزاری نمایشگاه کتاب بهترین فرصت است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه کتاب ارومیه رویداد بسیار بزرگی است، تصریح کرد: این اولین بار است که در نمایشگاه کتاب ارومیه حضور داریم و بیش از 200 عنوان کتاب در معرض نمایش گذاشته شده است.

نودهی با تقدیر و تشکر از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی به دلیل صدور مجوز برای حضور در این نمایشگاه، خاطرنشان کرد: امسال کتاب های مورد علاقه مردم ارومیه را شناسایی می کنیم تا در سال آینده حضوری وسیع داشته باشیم.

شانزدهمین نمایشگاه کتاب استان از 20 شهریور تا 25 این ماه در محل نمایشگاه دائمی دایر است.

۲۶۴ ناشر از سراسر کشور در شانزدهمین نمایشگاه سراسری کتاب ارومیه حضور دارند و۶۳ هزار و ۵۵۰ عنوان کتاب در موضوعات مختلف به نمایش گذاشته شده است.

کتاب های نمایشگاه با تخفیف ۳۰ درصدی و با خرید بن کارت های الکترونیکی از شعبه بانکی مستقر در نمایشگاه عرضه می شود.

نقد کتاب، معرفی شخصیت ها، برپایی کارگاه های نقاشی، قصه گویی برای کودکان توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، پرپایی غرفه دل در مورد بیان احساسات و عواطف و برپایی کارگاه های آموزشی از جمله برنامه های جنبی این نمایشگاه است.

چند دستگاه اتوبوس در ساعات برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب ارومیه در مسیر کاشانی تا محل برگزاری نمایشگاه در پارک جنگلی، آماده سرویس دهی رایگان به بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب هستند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا