اخبار
کد خبر : 6492 ۱۳۹۷/۰۶/۲۲   ۲۰:۵۰:۰۹

استاندار آذربایجان غربی:
سرمایه گذاری های بزرگ در آذربایجان غربی انجام نگرفته است

 

 استاندار آذربایجان غربی گفت: آذربایجان غربی پتانسیل ها و زمینه های متعددی برای جذب سرمایه گذاری دارد اما در گذشته بدلایل مختلف در آذربایجان غربی سرمایه گذاری های بزرگ انجام نگرفته است.

به گزارش نای قلم، محمد مهدی شهریاری در چهارمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان که با حضور رییس بنیاد مستضعفان کشور در محل استانداری برگزار شد، اظهار داشت: این استان به لحاظ سرمایه گذاری فاصله بسیار زیادی با سایر استان ها دارد؛ لذا در شرایط کنونی انتظار داریم شرکت های اقتصادی بزرگ از جمله شرکت های بنیاد مستضعفان در راستای جبران عقب ماندگی ها در استان سرمایه گذاری کنند.

مقام عالی استان گفت: استان آذربایجان غربی پتانسیل ها و زمینه های بسیار خوبی برای جذب سرمایه گذاری دارد؛ ما نیز از هرگونه فعالیت اقتصادی اشتغال زا و سرمایه گذاری در استان حمایت می کنیم.

استاندار آذربایجان غربی به اقدامات بنیاد مستضعفان در استان هم اشاره و خاطرنشان کرد: دستگاههای اجرایی استان مکلف شده اند همکاری لازم را با بنیاد مستضعفان در راستای توانمندسازی مردم بویژه در شهرستان چالدران انجام دهند.

در این جلسه، ناصر حضرتی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی و دبیر ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان نیز گزارشی از اقدامات استانی و اقدامات انجام گرفته توسط بنیاد مستضعفان در شهرستان های تکاب و چالدران بعنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی استان ارائه نمود.

همچنین در این جلسه گزارش عملکرد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان و گزارش عملکرد کارگروه اشتغال استان در اجرای طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری، توسط مدیران کل صنعت، معدن و تجارت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ارائه شد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان نیز در این جلسه زمینه های سرمایه گذاری در آذربایجان غربی را برای اعضای کارگروه و رییس بنیاد مستضعفان کشور تشریح کرد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا