Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 6476 ۱۳۹۷/۰۶/۲۰   ۲۱:۴۰:۳۱

مدیرعامل موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران در ارومیه:
وضعیت بازار کاغذ حوزه نشر را با بحران روبرو ساخته است

 

مدیرعامل موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران گفت: وضعیت بازار کاغذ در ماه های اخیر حوزه نشر را با بحران روبرو ساخته است.

به گزارش نای قلم، امیرمسعود شهرام نیا امروز در آیین افتتاح شانزدهمین نمایشگاه سراسری کتاب ارومیه اظهار داشت: به دلیل "بحران های ارزی" و "گرانی کاغذ" شرایط سختی برای ناشران به وجود آمده است.

وی افزود: برای کمک به ناشران و خروج از این وضعیت فعالیت کارخانه های داخلی مرتبط با کاغذ باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد تا زمینه مناسبی برای فعالیت ناشران و کتاب دوستان فراهم شود.

مدیرعامل موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران با بیان اینکه حال کتاب و کتابخوانی در کشور خوب نیست، اضافه کرد: نمایشگاه های استانی سرانه مطالعه کتاب و کتابخوانی را افزایش می دهد و دسترسی آسان به کتاب و ایجاد شور و نشاط در جامعه را مسیر می سازد.

شهرام نیا با اشاره به اینکه از سال ۱۳۷۱ تا امروز ۳۵۹ نمایشگاه کتاب در ایران برگزار شده است، تصریح کرد: نمایشگاه کتاب در ارومیه امسال در فضای استانداردتر و مناسبتر برگزار می شود.

وی ادامه داد: تعداد عناوین کتاب ها در شانزدهمین نمایشگاه کتاب در مقایسه با سال گذشته 25 درصد افزایش دارد.

شانزدهمین نمایشگاه کتاب استان از 20 شهریور تا 25 این ماه در محل نمایشگاه دائمی دایر است.

در این نمایشگاه 144 ناشر به طور مستقل و 65 ناشر در قالب نمایندگی از استان های تهران، قم، مشهد، اصفهان و آذربایجان شرقی حضور دارند.

چند دستگاه اتوبوس در ساعات برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب ارومیه در مسیر کاشانی تا محل برگزاری نمایشگاه در پارک جنگلی، آماده سرویس دهی رایگان به بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب هستند.

شانزدهمین نمایشگاه سراسری کتاب ارومیه با همکاری موسسه نمایشگاه های تهران، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، فرمانداری، استانداری آذربایجان غربی و شهرداری ارومیه و همچنین انتظامی استان برگزار می شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا