اخبار
کد خبر : 6466 ۱۳۹۷/۰۶/۱۷   ۲۰:۲۶:۱۹

اخبار ورزشی آذربایجان غربی
تیم ملی جوانان ایران در رشته تفنگ بادی نایب قهرمان جهان شد/ مدال نقره بر گردن ملّی پوش آذربایجان غربی

 

با صعود 2 ملی پوش کشورمان به فینال رقابتهای تیراندازی قهرمانی جهان در کره، تیم ملی ایران در رشته تفنگ بادی آقایان رده سنی جوانان نایب قهرمان جهان شد و ملّی پوش شایسته آذربایجان غربی مدال نقره را بر گردن آویخت.

به گزارش نای قلم، در ادامه رقابت‌های تیراندازی قهرمانی جهان که در چانگون کره جنوبی در حال برگزاری است، تیم ملی‌کشورمان در رشته تفنگ بادی ره سنی جوانان موفق شد با کسب 1874.3 امتیاز به مدال نقره این رقابت ها دست یابد وعنوان نایب قهرمانی جهان را به خود اختصاص دهد.

در پایان مرحله مقدماتی امیر سیاوش ذوافقاریان با 628.1 و امیر محمد نکونام با 627.5 امتیاز به عنوان نفر دوم و چهارم راهی فینال شدند.

محمد حسین شریف زاده از آذربایجان غربی دیگر ملی‌پوش کشورمان بود که با 618.7 امتیاز در رده سی وسوم جهان قرار گرفت و به کار خود پایان داد.

گفتنی است در این ماده تیم کشور چین قهرمان شد. تیم ایران نایب قهرمانی را از آن خود کرد و تیم کشور روسیه به مقام سوم دست یافت.

کاروان تیراندازی ایران تاکنون صاحب یک مدال نقره میکس تفنگ و یک مدال نقره تیمی تفنگ 10 متر در رده سنی جوانان شده است.

در این ماده نمایندگان کشورهای روسیه دو ورزشکار، ایران دورزشکار، چین دو ورزشکار، ایتالیا و هند راهی فینال شدند.

پنجاه و دومین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان و رقابتهای کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو با حضور 1804 ورزشکار از 90 کشور جهان در شهر چانگون کره جنوبی از 10 شهریورماه آغاز شده و تا 24 این ماه ادامه دارد.

اعضای بدن ورزشکار جوان مغزی در ارومیه اهداء شد

در اقدامی خداپسندانه و با رضایت خانواده محمد ایلاتی کونگ فوکار اهل شهرستان خوی استان آذربایجان غربی که در اثر سانحه دچار مرگ مغزی شده بود به چندین بیمار نیازمند اهداء و به آنان زندگی دوباره بخشید.

به گزارش نای قلم، محمد صلاحی رئیس هیأت کونگ فوی شهرستان خوی در این خصوص گفت: با درخواست خانواده این ورزشکار که در اثر سانحه، دچار مرگ مغزی شده بود این بیمار به بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه منتقل شد و مراحل اهدا اعضای وی به چندین بیمار نیازمند در حال انجام است .

وی این حرکت انسانی و خداپسندانه خانواده ایلاتی را مصداق نوعدوستی و رضای حضرت حق دانست و برای مرحوم محمد ایلاتی غفران الهی مسألت نمود.

محمد ایلاتی ورزشکار 16 ساله اهل خوی که چندین دوره در مسابقات استانی و کشوری عناوین قهرمانی را بدست آورده بود اینبار جان چندین بیمار نیازمند را نجات و حیاتی دوباره به آنان بخشید.

اولین امتیاز تیم 90 ارومیه در لیگ دسته اول فوتبال کشور

تیم فوتبال 90 ارومیه در هفته چهارم رقابت های لیگ دسته یک کشور /جام آزادگان/ در زمین تیم شهرداری ارومیه با تساوی یک بر یک، بازی را به پایان برد و نخستین امتیاز خود را در این رقابت ها کسب کرد.

به گزارش نای قلم، این دیدار جنجالی در زمین چمن شهرداری تبریز برگزار شد، تیم 90 ارومیه در دقیقه 37 با ضربه محمد عبادزاده یک بر صفر پیش افتاد.

تک گل تیم شهرداری تبریز نیز در این دیدار از روی نقطه پنالتی توسط احمد امیرکامدار در دقیقه 62 بازی وارد دروازه 90 ارومیه شد ولی طولی نکشید که این بازیکن پس از دریافت کارت قرمز از سوی داور از زمین بازی اخراج شد.

برای تیم 90 ارومیه نیز اصغر نصیری با دریافت کارت قرمز داور اخراج شد تا هر 2 تیم از اواسط نیمه دوم بازی را 10 نفره ادامه دهند.

این دیدار در برخی دقایق بازی به جنجال و درگیری بین بازیکنان 2 تیم و پرتاب اشیا و بطری آب از طرف تماشاگران متوقف شد ولی بازی در 90 دقیقه به پایان رسید.

تیم 90 ارومیه که دیدار هفته نخست را از دست داده است، در دیدارهای هفته دوم و سوم نیز به ترتیب مقابل پرسپولیس پاکدشت و گل گهر سیرجان شکست خورده بود.

این تیم با کسب یک امتیاز از این دیدار خارج از خانه در رده پانزدهم جدول رده بندی قرار دارد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا