Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 6457 ۱۳۹۷/۰۶/۱۵   ۱۷:۵۴:۴۸

با حضور مدیران استان و ستاد استانی احیای دریاچه ارومیه؛
روند اجرای طرح های نجات بخشی دریاچه ارومیه بررسی شد

 

روند اجرای طرح های نجات بخشی دریاچه ارومیه، مسائل و مشکلات موجود در حوزه های مختلف با حضور مدیران دستگاه های اجرایی استان و ستاد استانی احیای دریاچه ارومیه بررسی و راهکارهای پیشنهادی برای رفع موانع مطرح شد.

به گزارش نای قلم، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به تاکیدات ریاست جمهوری و مصوبات دولت و مقام عالی استان در خصوص احیای دریاچه ارومیه گفت: عملیاتی شدن مصوبات و تحقق برنامه های نجات بخشی از دغدغه های اصلی مدیریت ارشد استان بوده و مجموعه دستگاه های اجرایی تمام توان اجرایی خود نسبت به اجرایی شدن مصوبات ستاد ملی احیای دریاچه و کاهش معضلات زیست محیطی بکار گرفته اند.

پیمان آرامون افزود: آذربایجان غربی در بخش مدیریت و اجرای طرح ها توان لازم را برخوردار است که با تخصیص به موقع اعتبارات می توان شاهد پیشبرد برنامه ها و تحقق اهداف در برنامه احیای دریاچه بود.

در این جلسه همایونی نماینده ویژه نهاد ریاست جمهوری نیز با اشاره به اهتمام جدی رییس جمهور و دولت در احیای دوباره دریاچه ارومیه بر پیگیری جدی روند اجرای طرح ها و شناسایی مشکلات و موانع کارها با نظارت مستقیم تاکید کرد.

در ادامه هر یک از مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط با برنامه های احیای دریاچه ارومیه گزارشی از آخرین وضعیت پروژه ها ارائه کردند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا