اخبار
کد خبر : 6421 ۱۳۹۷/۰۶/۱۰   ۱۲:۴۳:۴۴

داور جشنواره بین المللی شعر رضوی:
جشنواره رضوی از کیفیت و کمیت مطلوبی برخوردار است

 

داور سیزدهمین جشنواره بین المللی شعر رضوی به زبان ترکی آذری، بعد کیفی و کمی آثار جشنواره را مطلوب توصیف و اظهار داشت: برگزاری جشنواره رضوی برای ارومیه و آذربایجان افتخار بزرگی است.

به گزارش نای قلم، جمشید علیزاده در گفتگوی تلفنی اظهار داشت: جشنواره رضوی باید در شان نام مقدس ثامن الحجج(ع) برگزار شود.

وی افزود: با توجه به اینکه فرهنگ ایران با تشیع عجین یافتگی غیرقابل تفکیکی دارد و ثامن الحجج(ع) افتخار و مایه مباهات ایران است لذا جشنواره بین المللی شعر رضوی باید در شان نام مقدس ثامن الحجج(ع) برگزار شود.

علیزاده اضافه کرد: جشنواره بین المللی شعر رضوی از مهمترین جشنواره هایی است که در طول سال برگزار می شود.

داور سیزدهمین جشنواره بین المللی شعر رضوی ادامه داد: برگزاری جشنواره رضوی بسیار فرخنده و مقدس است و وظیفه داریم تا در راستای برگزاری هر چه بهتر جشنواره نهایت تلاش را داشته باشیم.

علیزاده ادامه داد: برای برگزاری هر چه بهتر جشنواره رضوی در سال های آینده ضروری است کارگاه های آموزشی در طول سال برگزار شود.

وی توصیه کرد: علاوه بر کارگاه های آموزشی، کلاس های شعر در خصوص ادبیات آیینی، شیعی، علوی و رضوی برگزار شود و جوانان را با مبانی اعتقادی، کلامی و الهیاتی تشیع و ظرائف شعر آشنا کنند تا نسل جوان در مولفه های اعتقادی دچار خطا نشوند.

سیزدهمین جشنواره بین المللی شعر رضوی به زبان ترکی آذری امروز با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی، گسترش فعالیت های فرهنگی و ادبی مرتبط با سیره اهل بیت (ع) و گرامیداشت پدیدآوردگان آثار حوزه فرهنگ رضوی در حال برگزاری است.
انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا