اخبار
کد خبر : 6409 ۱۳۹۷/۰۶/۰۷   ۲۲:۱۲:۴۲

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی:
غدیر خود رسانه و گفتمان است

 

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: غدیر خود رسانه و گفتمان است.

به گزارش نای قلم، حجت‌الاسلام ناصر خدایاری در مراسم یادواره ی شهدای کارمند شهرستان سلماس در مسجد جامع این شهرستان اظهار داشت: امامت با امام و امت معنی پیدا می کند.

وی افزود: سعادت، پیروزی و موفقیت جوامع انسانی در گرو توزیع عادلانه قدرت و ثروت است و اگر این کار صورت نگیرد مشکلات بزرگی به وجود می آید.

خدایاری اضافه کرد: قانون کلی این است که بدانیم سیاست، قدرت و حاکمیت به دنبال چیست و سیاست داخلی و خارجی بر چه چیزی استوار است در این صورت بیشترین مشکلات جوامع انسانی حل می شود.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خاطرنشان کرد: در جمهوری اسلامی ما نباید برای کاری پیش قدم شویم و مسئولیت بگیریم بلکه باید متخصصش را به عنوان مسئول پیدا کنیم، به عبارتی ما باید برای نظام هزینه بدهیم نه اینکه نظام را خرج خودمان کنیم و این مهم باید با پیاده‌سازی احکام اسلامی و بهره گیری از الگوی علوی در زندگی روزمره و مسئولیت‌های خود محقق شود.

وی تصریح کرد: غدیر استراتژی مدیریت فرهنگی و اقتصادی برای جهان است که بعد از پیامبراسلام یک نفر برگزیده می شود و آن علی (ع) است.

خدایاری با اشاره به عید غدیر گفت: غدیر یک حادثه یا صحنه نیست بلکه استراتژی مدیریت فرهنگی و اقتصادی برای جهان است که بعد از پیامبر اسلام  یک نفر برگزیده می شود و آن علی (ع) است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا