اخبار
کد خبر : 6405 ۱۳۹۷/۰۶/۰۵   ۲۱:۵۷:۳۵

مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری آذربایجان غربی:
انباشت سیب در حاشیه جاده ها ممنوع شد

 

مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری آذربایجان غربی گفت: همزمان با نزدیک شدن به فصل برداشت سیب در کمیته سیب صنعتی آذربایجان غربی مقرر شد از روز سه شنبه ششم شهریور از جمع آوری سیب صنعتی در حاشیه جاده های استان ممانعت شود.

به گزارش نای قلم، سیوانی اصل در جلسه کمیته سیب صنعتی آذربایجان غربی اظهار داشت: از روز سه شنبه اعضای گروه های بازرسی، مرکب از نمایندگان استانداری، نیروی انتظامی، دانشگاه علوم پزشکی، راهداری و حمل و نقل جاده ای و نمایندگان دادستانی با مراجعه روزانه به مناطق مختلف استان از جمع آوری سیب زیر درختی در حاشیه جاده ها جلوگیری خواهند کرد.

وی افزود: جهاد کشاورزی، تعاون روستایی و اتحادیه باغداران هم موظفند با نصب بنرها و اطلاع رسانی مناسب باغداران آذربایجان غربی را برای فروش محصول خود به واحد های جمع آوری کننده مجاز هدایت کنند.

سیوانی اصل همچنین خاطرنشان کرد: لازم است نمایندگان جهاد کشاورزی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، تعاون روستایی و اتحادیه باغداران آذربایجان غربی با برگزاری جلسات مشترک با مدیران کارخانه های آبمیوه و کنسانتره قیمت نهایی خرید سیب صنعتی از باغداران را در سریعترین زمان ممکن محاسبه و ابلاغ کنند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا