اخبار
کد خبر : 640 ۱۳۹۴/۰۶/۲۸   

هیچ تهدیدی در مرزهای آذربایجان غربی وجود ندارد

*35 برنامه در هفته دفاع مقدس در آذربایجان غربی اجرا می شود

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: مرزها از سوی نیروهای مسلح به صورت مداوم رصد می شود و هیچ تهدیدی در مرزهای آذربایجان غربی وجود ندارد.

به گزارش نای قلم، جلیل وحیدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه امروزه شرایط منطقه امن است، اظهار کرد: داعش جرأت نزدیک شدن به مرزهای ایران را ندارد و سپاه آمادگی کامل برای مقابله با هر حرکت تروریستی را دارد.

وی افزود: با تلاش، دقت و ایثارگری های رزمندگان اسلام، سپاه امنیت و آسایش مثال زدنی را برای مردم ایران اسلامی فراهم آورده است.

35 برنامه در هفته دفاع مقدس در آذربایجان غربی اجرا می شود

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس، گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس امسال 35 برنامه شاخص در آذربایجان غربی اجرا می شود.

بهره برداری از 9 پروژه محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی در مناطق مختلف استان، برگزاری رژه مشترک نیروهای مسلح در شهرستان های ارومیه، خوی، سلماس، نقده، پیرانشهر و مهاباد و برگزاری صبحگاه مشترک در 11 شهرستان استان، تجلیل از زنان ایثارگر در دفاع مقدس و اعزام اکیپ های پزشکی درمانی نیروهای مسلح  به مناطق محروم از جمله برنامه های در نظر گرفته شده در هفته دفاع مقدس است.

وی برگزاری همایش تجلیل از سربازان، برنامه تجلیل از 35 خانواده شهدا، نواختن زنگ دفاع مقدس در مدارس، مسابقه پیاده روی خانوادگی و خانواده نیروهای مسلح و رونمایی از یادمان زن را از دیگر برنامه های پیش بینی شده در هفته دفاع مقدس اعلام کرد.

وحیدی از برگزاری نمایش رزم بصیرتی علمداران ولایت، بازدید از بازسازی عملیات بدر و نحوه به شهادت رسیدن شهید باکری، بازسازی آزاد سازی خرمشهر و بمباران شیمیایی و بازار خرمشهر در هفته دفاع مقدس خبر داد و اضافه کرد: در سوم مهر ماه همزمان به چهارمین روز بزرگداشت هفته دفاع مقدس، پیاده روی خانوادگی از ورزشگاه تختی به سمت پارک اللر باغی ارومیه انجام می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی در تشریح پروژه های آماده افتتاح در مناطق محروم استان تصریح کرد: مرمت مساجد روستایی، راه اندازی نمازخانه بین راهی، افتتاح پل و راه اندازی پرورش قارچ و بوقلمون در شهرستان های چایپاره، بوکان، میاندوآب، چالدران و خوی از جمله طرح های عمرانی هفته دفاع مقدس هستند.

به گفته وی 150 میلیون تومان برای پروژه های اقتصاد مقاومتی و بیش از 600 میلیون تومان برای پروژه های محرومیت زدایی از محل اعتبارات سپاه شهدا هزینه شده است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا