اخبار
کد خبر : 6396 ۱۳۹۷/۰۶/۰۳   ۲۲:۰۰:۱۹

مسئول اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی خبر داد
ارائه خدمات رایگان دامپزشکی و کشاورزی در مناطق روستایی و عشایری استان

 

مسئول اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: به مناسبت هفته دولت خدمات دامپزشکی و کشاورزی توسط شرکت های فنی و مشاوره ای در مناطق روستایی و عشایری به صورت رایگان ارائه می شود.

به گزارش نای قلم، محمد دیبایی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: افتتاح و کنگ زنی 265 پروژه با اعتباری بالغ بر 549 میلیار ریال از مهم ترین برنامه های سازمان جهاد کشاورزی در هفته دولت امسال است.

وی از چاپ کتابچه عملکرد چهل ساله انقلاب در بخش کشاورزی استان خبر داد و افزود: مسابقات فرهنگی شامل مقاله نویسی با موضوع چهل سال انقلاب اسلامی و سیره عملی و فکری شهیدان رجایی و باهنر برگزار می شود.

غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، دیدار با خانواده های معظم شهدای کارمند سازمان، برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان، ارائه و تدوین گزارش عملکرد سازمان در دولت تدبیر و امید و برگزاری دیدارهای مردمی ریاست سازمان و ادارات کل تابعه استان از جمله برنامه های سازمان جهاد کشاورزی استان در هفته دولت است که مسئول اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی به آنها اشاره کرد.

بعد از نشست خبری از طرح یک هزار و ۲۰۰ هکتاری آبیاری تحت فشار خان ارخی روستای بالو که فاز اول آن به مساحت ۳۵۰ هکتار به اتمام رسیده و فاز ۲ که ۴۰۵هکتار آماده مطالعه است و در صورت همکاری سازمان آب به بهره برداری می رسد، بازدید به عمل آمد.

هفته دولت از دوم شهریورماه آغاز می شود و تا هشتم این ماه سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، رییس جمهوری و نخست وزیر وقت ادامه می یابد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا