Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 6395 ۱۳۹۷/۰۶/۰۳   ۲۲:۰۰:۱۹

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی:
100 پروژه برق رسانی در آذربایجان غربی افتتاح می شود

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: به مناسبت هدف دولت 100 پروژه برق رسانی در آذربایجان غربی افتتاح می شود.

به گزارش نای قلم، اکبر حسن بکلو در گفتگوی اختصاصی اظهار داشت: برای بهره برداری از این پروژه ها حدود 140 ميليارد ريال هزینه شده است.

وی افزود: این پروژه ها به منظور تامین برق CNG ، تامین برق چاه آب شرب، توسعه قدرت مانور، تجهیز پست زمینی، توسعه و تعدیل بار فیدرهای نواحی، تامین برق مساکن مهر، رفع ضعف ولتاژ، تامین برق مشترکین جدید، اصلاح شبکه، کاهش تلفات و تامین برق روشنایی معابر در طول هفته دولت افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

حسن بکلو اضافه کرد: تعداد 26 پروژه در ارومیه، 22 پروژه در پیرانشهر، 11 پروژه در میاندوآب، هشت پروژه در تکاب، شش پروژه در اشنویه و شش پروژه در سلماس افتتاح می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی ادامه داد: همچنین پنج پروژه در شوط، چهار پروژه در چایپاره، چهار پروژه در شاهین دژ، سه پروژه در پلدشت، 2 پروژه در سردشت، 2 پروژه در مهاباد و یک پروژه نیز در چالدران به بهره برداری می رسد .

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا