اخبار
کد خبر : 6390 ۱۳۹۷/۰۶/۰۲   ۱۹:۱۲:۱۹

اخبار ورزشی آذربایجان غربی
8 هیات ورزشی استان در جمع 10 هیات برتر کشور

 

رییس گروه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: 8 هیات کاراته، ژیمناستیک، بیلیارد، والیبال، کوهنوردی، دوومیدانی، اسکواش و اسکی استان در جمع 10 هیات برتر کشور قرار گرفتند.

به گزارش نای قلم، محمد آزادی عملکرد هیات های ورزشی استان در سال 96 گفت: در ارزیابی فدراسیون های مختلف ورزشی، هیات های ورزشی استان در جمع برترین های کشور قرار گرفتند که البته تعدادی از فدراسیون ها نتایج ارزیابی سال گذشته هیأت های استانی را اعلام نکرده اند و ما امیدواریم هیأت های دیگرمان نیز در رده های برتر این ارزیابی قرار گیرند.

وی افزود: در این ارزیابی ها که بر اساس شاخص های فنی فدراسیون ها صورت گرفته است، هیات های کاراته و ژیمناستیک رتبه اول کشور را بدست آوردند و هیات های والیبال و بیلیارد رتبه دوم کشور را در سال 96 کسب کرد.

رییس گروه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی ادامه داد: هیات کوهنوردی رتبه سوم کشور و هیات های دوومیدانی، اسکواش و اسکی نیز رتبه سوم کشور را کسب کردند.

آزادی ضمن تبریک به هیأت های مربوطه و تشکر از تلاش های و برنامه ریزی های شایسته آنها گفت: عملکرد قابل قبول هیات های استان در پیشرفت و توسعه این رشته ها و همچنین درخشش در رقابت های کشوری و بین المللی از مهم ترین دلایل کسب رتبه های برتر کشوری بوده است.

شکست نوجوانان آذربایجان غربی برابر خراسان رضوی

تیم بسکتبال نوجوانان آذربایجان غربی در مسابقات قهرمانی کشور برابر خراسان رضوی تن به شکست داد.

به گزارش نای قلم، رقابت های رتبه بندی A بسکتبال قهرمانی نوجوانان پسر کشور در اصفهان پیگیری شد و تیم آذربایجان غربی با نتیجه 69 بر 45 برابر خراسان رضوی شکست خورد و از راهیابی به مرحله نیمه نهایی باز ماند.

آذربایجان غربی در گروه نخست 2 برد و 3 باخت پذیرفت.

شادی و حبیبیان از راهیابی به فینال بازماندند

قایقرانان آذربایجان غربی در بازی های آسیایی جاکارتا از راهیابی به فینال رویینگ 2 نفره بازماندند.

به گزارش نای قلم، در مرحله رپه شارژ قایقرانی رویینگ 2 نفره بازی های آسیایی جاکارتا، تیم کشورمان با ترکیب محسن شادی و عاقل حبیبیان دو ورزشکار اهل استان آذربایجان غربی با زمان 7 دقیقه و 12 ثانیه و 40 صدم ثانیه سوم شدند و از کسب مدال بازماندند.

به این ترتیب شادی و حبیبیان باید در فینال B به رقابت با حریفان خود بپردازند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا