اخبار
کد خبر : 6383 ۱۳۹۷/۰۶/۰۲   ۱۱:۲۲:۵۳

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی:
شناسای 14 نفر اشخاص حقیقی و حقوقی دریافت کننده ارز دولتی در آذربایجان غربی

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: 14 نفر اشخاص حقیقی و حقوقی دریافت کننده ارز دولتی در استان شناسایی شدند.

به گزارش نای قلم، جعفر صادق اسکندری در چهارمین جلسه ستاد تنظیم بازار اظهار داشت: 14 نفر اشخاص حقیقی و حقوقی دریافت کننده ارز دولتی در استان شناسایی شدند که از این تعداد هشت مورد بررسی نهایی شده و 2 مورد تخلف احراز شده و شش مورد دیگر نیز در حال بررسی است.

وی تصریح کرد: از 2 مورد تخلف احراز شده توسط دریافت کنندگان ارز دولتی، مبلغ بیش از 954 میلیارد ریال پرونده توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت تشکیل گردید و جهت طی مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح ارسال شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی با اشاره به وجود 899 انبار و 321 سردخانه، تعداد بازرسی ها از واحدهای مذکور را 1220 مورد عنوان کرد: در کل ارزش ریالی پرونده های ریالی تخلفات مکشوفه را بیش از 216میلیارد ریال اعلام نمودند.

وی افزود: در خصوص پیگیری تأمین و توزیع و قیمت لاستیک در سطح استان و شهرستان و با توجه به تأکیدات انجام شده کارگروه تنظیم بازار کشور مبنی بر اجرایی و عملیاتی نمودن شرایط تنظیم و توزیع دقیق قیمت لاستیک تاکنون تعداد 20جلسه کمیته تخصصی توزیع لاستیک در سطح استان برگزار شده است.

اسکندری گفت: میزان لاستیک مورد نیاز استان بنا به اعلام اداره حمل و نقل و راهداری استان جمع لاستیک مورد نیاز کامیون های باری طی یک سال 88 هزارو 241 حلقه و جمع لاستیک اتوبوس های مسافری مورد نیاز طی یک سال را 10 هزار و 804 حلقه عنوان کرد.

وی اظهار کرد: تعداد لاستیک تخصیص یافته به استان آذربایجان غربی دو هزار و 68 حلقه می باشد که از این تعداد 507 حلقه در سطح استان توزیع شده و تعداد یک هزار و 559 حلقه جهت توزیع در انبار موجود است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا