اخبار
کد خبر : 636 ۱۳۹۴/۰۶/۲۸   

سند راهبردی روابط عمومی های آذربایجان غربی تدوین می شود

* روابط عمومی ها در زمینه اطلاع رسانی برنامه ها و اقدامات دولت تلاش مضاعف کنند

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری آذربایجان غربی از تدوین سند راهبردی روابط عمومی های استان آذربایجان غربی خبر داد.

به گزارش نای قلم، حسام شیرازه محبت ظهر امروز در مراسم تجلیل از روابط عمومی های برتر در اجرای برنامه های بزرگداشت هفته دولت، اظهار کرد: تدوین این سند در مراحل مطالعات و تحقیقات اولیه قرار دارد و مسئولان و کارشناسان روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان می توانند نظرات و دیدگاه های خود را در این زمینه بیان کنند.

وی با قدردانی از زحمات و تلاشهای مدیران و کارشناسان روابط عمومی دستگاه ها و نهاد های استان در برنامه ریزی برای انعکاس عملکرد و اقدامات دولت تدبیر و امید، گفت: امسال برنامه های هفته دولت با شعار دولت تدبیر و امید، دولت همدل مردم و با شکوه هر چه تمامتر در استان برگزار شد و در برگزاری آیین های هفته دولت نقش روابط عمومی ها بسیار موثر و ارزنده بود.

شیرازه محبت با تشریح سیاست ها و برنامه های دولت تدبیر و امید و تاکیدات مقام عالی استان گفت: از مدیران و کارشناسان روابط عمومی دستگاه های اجرای استان انتظار می رود در زمینه اطلاع رسانی برنامه ها و اقدامات دولت تلاش مضاعف کنند و تمام اقدامات را به اطلاع شهروندان برسانند.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری آذربایجان غربی و دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان همچنین از روابط عمومی های استان خواست تا در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی و همچنین تاکید استاندار آذربایجان غربی در زمینه مدیریت بدون پول ، برای کاهش هزینه های اطلاع رسانی امکانات تبلیغی خود را در اختیار سایر روابط عمومی دستگاه های اجرایی قرار دهند.

در پایان این جلسه با اهدای لوح از روابط عمومی های برتر در اجرای برنامه های بزرگداشت هفته دولت قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا