اخبار
کد خبر : 6359 ۱۳۹۷/۰۵/۲۴   ۲۱:۳۷:۱۳

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه خبر داد
فعالیت‌ 70 نفر از دانشجویان قرارگاه جهادی ولایت در مناطق محروم ارومیه

 

 معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه از فعالیت 70 نفر از دانشجویان تشکل‌ و کانون‌های مختلف این واحد دانشگاهی در مناطق محروم ارومیه خبر داد.

به گزارش نای قلم، سید‌کاظم یکانی در گفتگوی خبری با تشریح اردوهای جهادی این دانشگاه در فصل تابستان اظهار کرد: گروه جهادی این دانشگاه متشکل از بسیج دانشجویی، تشکل‌های دانشگاه و کانون‌های دانشجویی است.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه افزود: علاوه بر تشکل‌ها، دانشجویانی که علاقه‌مند به حضور در گروه‌های جهادی هستند نیز در این دوره می‌توانند حضور داشته باشند و محدودیتی وجود ندارد.

وی ادامه داد: قرارگاه مرکزی جهادی ولایت دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه به همین منظور تشکیل شده است و در حوزه‌های پزشکی، دندانپزشکی، عمرانی، فرهنگی، آموزشی و دامپزشکی در مناطق محروم استان فعالیت دارد.

یکانی تعداد دانشجویان این قرارگاه را 70 نفر برشمرد و از امکان اضافه‌شدن دانشجویان در مدت تابستان در اردوهای جهادی دانشگاه خبر داد و گفت: دانشگاه در نظر دارد بیشتر دانشجویان را با مفاهیم جهاد و از خودگذشتگی آشنا کند و در کنار آن فقر و محرومیت مردم در سراسر استان را از بین ببرد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا