Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 6358 ۱۳۹۷/۰۵/۲۳   ۲۲:۵۷:۰۷

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی خبر داد
تخفیف ارزی 90 میلیون دلاری برای واحدهای تولیدی استان

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌ غربی گفت: در راستای حمایت از تولید در طول یک ماه و نیم گذشته بالغ بر 90 میلیون دلار به 55 واحد تولیدی استان تخفیف ارزی ارائه گردید.

به گزارش نای قلم، جعفرصادق اسکندری در گفتگویی با اشاره به بهبود وضعیت تولید و کیفیت‌بخشی به واحدهای تولیدی و تجاری اظهار کرد: در سال 96 سه فقره تسهیلات برای واحدهای تولیدی به ترتیب شامل تسهیلات مالی، تسهیلات اشتغال پایدار و تسهیلات فراگیر در نظر گرفته شد که مشکلات داخلی بازار تولید از جمله مسائل تامین اجتماعی، مالیاتی و موضوعات اداری این واحدها را مرتفع کند.

وی افزود: در سال جدید رویکرد تمامی سازمان‌ها با توجه به تحریم‌ها ظالمانه و نارسایی‌هایی که در حوزه اقتصاد کشور اتفاق افتاده، تغییر یافته و این سازمان ضمن پرداختن به مقوله تامین مالی بنگاه‌های اقتصادی و واحدهای تولیدی، حل و فصل مشکلات داخلی سازمان‌های ذیربط، سعی در تخفیف ارز و گشایش در اعتبارات اسنادی برای تامین مواد اولیه، قطعات یدکی و ماشین آلات جهت بهبود و ادامه تولید واحدهای صنعتی می باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: در طول یک ماه و نیم گذشته بالغ بر 90 میلیون دلار به 55 واحد تولیدی استان تخفیف ارزی ارائه گردیده و با هماهنگی‌های لازم، شرایط برای بهبود ترخیص کالا و مواد اولیه گمرکات را فراهم شده است.

وی برای بهبود فضای کسب و کار در استان گفت: اشتغال پایدار، رونق اقتصادی و صادرات مستلزم افزایش فعالیت بازار تولیدی می باشد و اگر تولید داخلی و سرمایه در استان شکل گیرد به دنبالش اشتغال، صادرات و ارزآوری خواهد داشت.

اسکندری گفت:در راستای کاهش زمان صدور جواز، تمامی مراحل غیرضروری حذف و فرآیندهای مربوط به پروانه‌های بهره‌برداری، مجوزهای ورودی و معافیت‌ها در کمترین زمان ممکن و به صورت الکترونیکی صورت می‌پذیرد.

اسکندری در پایان خاطر نشان کرد در آینده نزدیک جهت تسهیل در انجام امور اداری و صیانت از حقوق شهروندی و احترام به ارباب رجوع شاهد افتتاح میز خدمت در ساختمان سازمان صنعت ، معدن و تجارت خواهیم بود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا