اخبار
کد خبر : 6357 ۱۳۹۷/۰۵/۲۳   ۲۱:۳۳:۳۲

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ارومیه خبر داد
ایمن سازی محورهای ارومیه در قالب عملیات راهداری

 

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ارومیه ازعملیات ایمن سازی در اکثر محورهای ارتباطی این شهرستان با اجرای عملیات راهداری خبر داد.

به گزارش نای قلم، صادق حبیب زاده در گفتگویی از اجرای عملیات گسترده راهداری در محورهای اصلی خبر داد و افزود: اجرای عملیات ترمیم و روکش آسفالت محور ارومیه-اشنویه از کیلومتر اول تا کیلومتر چهار و از کیلومتر 28 تا کیلومتر 35 با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد ریال به پایان رسید.

وی حذف چندین نقطه حادثه خیز در محور ارومیه-مهاباد را بخشی از اقدامات راهداری با هدف ایمن سازی محورهای ارتباطی برشمرد و گفت: تسطیح و ساماندهی محدوده بریده های بلوار شهید فعال موجب حذف نقاط حادثه خیز این محور شده و هم چنین ساماندهی رمپ های ورودی و خروجی روستاهای محور ارومیه-مهاباد جهت جلوگیری از تصادفات در این محور انجام گرفت.

حبیب زاده ادامه داد: تسطیح و رگلاژ شانه های خاکی در شش کیلومتر اول جاده مهاباد انجام گرفته و هم اکنون تا کیلومتر 40 در حال اجراست.

این مقام مسئول با اشاره به اهمیت بالای محور ارومیه مهاباد در بحث تردد عنوان کرد: شستشوی تابلو علائم در محور فوق به طول 24 کیلومتر و پاکسازی محدوده پلها و حاشیه پلها جهت آَشکارسازی ابنیه فنی تا کیلومتر 30 در محور فوق به اتمام رسید.

وی درخصوص پاکسازی و زیباسازی محور ارومیه مهاباد تصریح کرد: بخش اول عملیات پاکسازی و رفوژ میانی در 17 کیلومتر ابتدایی جاده مهاباد به اتمام رسیده و بخش دوم این عملیات از دیروز آغاز شده  و پیش بینی می شود تا پایان هفته آتی به اتمام برسد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ارومیه به رقابت راهداران در ایمن سازی محورها اشاره کرد و افزود: در همین راستا شستشوی تابلو علائم محور ارومیه-سلماس به طول 8 کیلومتر انجام شده و هم چنین اصلاح، مرمت و آشکارسازی دوربرگردانهای محور فوق توسط پرسنل و ماشین آلات خود اداره به اتمام رسید.

حبیب زاده با یادآوری بخش دیگری از عملیات راهداری در جاده اصلی انهر گفت: لکه گیری 5 کیلومتر اول جاده اصلی انهر به سمت سه راهی چهارده شهید به اتمام رسیده و عملیات روکش آسفالت به زودی با اعتباری بالغ بر 11 میلیارد ریال آغاز می شود.

وی در بخش پایانی سخنان خود از ساماندهی جاده امامزاده به روستای کشتیبان گفت: اداره راهداری شهرستان ارومیه آمادگی کامل خود را جهت ساماندهی و تعریض محور روستایی امامزاده به کشتیبان و هم چنین ارتقاء درجه راه روستایی به راه فرعی در صورت آزادسازی توسط دهیاران و شوراهای حوزه مربوطه اعلام میدارد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا