اخبار
کد خبر : 6355 ۱۳۹۷/۰۵/۲۳   ۱۸:۳۷:۵۳

استاندار آذربایجان غربی:
تیم والیبال شهرداری ارومیه منحل نمی شود

 

این روزها اخبار خوشحال کننده‌ای پیرامون تیم‌های لیگ برتر والیبال به گوش نمی‌رسد. بعد از انحلال ناگهانی تیم والیبال بانک سرمایه که قهرمان این مسابقات بود، چندی قبل خبر رسید که باشگاه شهرداری تبریز که سال‌ها در رشته والیبال تیم داری می کرد به طور کامل منحل شده است.

این بار اما صحبت از منحل شدن تیم والیبال شهرداری ارومیه به میان آمده است، تیمی که در شهر عاشقان والیبال و شهر مهد والیبال قرار دارد اما شورای شهر این شهر مصوبه ارائه کرده است که تیم شهرداری ارومیه دیگر به فعالیت خود ادامه ندهد. مصوبه‌ای که البته امروز از سوی استانداری آذربایجان غربی وتو شد.

استاندار آذربایجان غربی گفت: تیم والیبال شهرداری ارومیه به هیچ وجه منحل نمی شود.

به گزارش نای قلم، محمدمهدی شهریاری در گفتگویی اظهار داشت: با استفاده از اسپانسر بخش خصوصی و یا حتی کمک های دولتی از تیم والیبال شهرداری ارومیه حمایت خواهیم کرد تا این تیم بتواند با قدرت به کار خود ادامه دهد و برای استان آذربایجان غربی افتخار آفرینی کند.

استاندار آذربایجان غربی پيش از تصميم شوراي شهر اروميه مبني بر انحلال باشگاه فرهنگي و ورزشي شهرداري نيز گفته بود: باشگاه شهرداری ارومیه با تصمیم اعضای شورای شهر، مسئولیت تیم داری در لیگ برتر والیبال را بر عهده گرفته و نباید در این برهه زمانی از این مسئولیت شانه خالی کند.

باشگاه شهرداری ارومیه توقعاتی در نزد هواداران و جوانان والیبال دوست شهر ارومیه ایجاد کرده و در حالی که باید به آغاز تمرینات و آماده سازی تیم بپردازد، خبر از انحلال و تعطیلی به میان آمده است.

استانداری آذربايجان غربي نيز توانایی محدودی در اختیار دارد و نمی تواند تیم داری کند ولی برای حضور این تیم در لیگ برتر تلاش می کنیم.

فرماندار ارومیه نيز در اين رابطه گفته است: باشگاه شهرداری ارومیه تا زمان بررسی مصوبه انحلال توسط هیئت تطبیق همچنان می تواند به فعالیت خود ادامه دهد و این باشگاه هنوز از نظر قانونی منحل نشده است. همچنين مصوبه شورای اسلامی شهر در خصوص انحلال باشگاه شهرداری ارومیه هنوز به فرمانداری ابلاغ نشده و اگر مصوبه انحلال باشگاه شهرداری ارومیه مغایر با قوانین باشد رد و در غیر این صورت مورد موافقت قرار خواهد گرفت.

اينها همه در شرايطي است كه پس از تصميم شوراي شهر اروميه مبني بر انحلال باشگاه فرهنگي و ورزشي شهرداري، برخي از رسانه هاي محلي در اقدامي عجيب كوشيدند استاندار آذربايجان غربي، دولت و اصلاح طلبان را عامل انحلال اين باشگاه معرفي كنند؛ در حالي كه تصميم انحلال اين باشگاه توسط شوراي شهري اتخاذ شده كه اكثريت آن را چهره هاي اصولگرا و منتقد دولت تشكيل مي دهند و واكنش استاندار آذربايجان غربي و فرماندار اروميه به خبر انحلال باشگاه فرهنگي و ورزشي شهرداري نيز گواهي بر رد ادعاها و فرار رو به جلوي اين جريان بحران ساز است.

با این تفاسیر به نظر می‌رسد ماجرای منحل شدن تیم شهرداری ارومیه منتفی است اما در فاصله دو ماه مانده با آغاز لیگ برتر والیبال هر روز خبری نگران کننده در مورد تیم‌های باشگاهی به گوش می‌رسد که وضعیت برگزاری لیگ برتر والیبال را مبهم تر از قبل می‌کند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا