اخبار
کد خبر : 6338 ۱۳۹۷/۰۵/۲۰   ۲۲:۳۴:۱۰

رییس شورای شهر ارومیه خبر داد؛
اعلام آمادگی شورای شهر ارومیه برای هرگونه تسهیل در تبلیغات جشنواره رضوی

 

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: شورای اسلامی شهر آمادگی خود را برای هرگونه تسهیل در امر تبلیغات و هر نوع مجوزی که مورد نیاز در این زمینه است، اعلام می‌کند.

به گزارش نای قلم، رسول اصغرزاده در نشست هماهنگی اتاق فکر سیزدهمین جشنواره بین المللی شعر رضوی به زبان ترکی آذری، اظهار داشت: تمام ارگان ها و دستگاه های اجرایی مرتبط باید بسیج شوند و امکانات برای برگزاری هرچه بهتر جشنواره شعر رضوی در اختیار متولیان امر قرار داده شود.

وی افزود: برگزاری سیزده دوره از جشنواره بین المللی شعر رضوی در آذربایجان غربی افتخاری بزرگ است و امیدواریم بتوانیم در بیان سجایای امام رضا(ع) توفیق داشته باشیم.

اصغرزاده با بیان اینکه بدون شک تبلیغات و اطلاع‌رسانی مناسب نقش به سزایی در استقبال مردم از جشنواره خواهد داشت، تاکید کرد: اطلاع رسانی دقیق و جامع برای حضور مردم برای استفاده از این فرصت ارائه منویات ادبی در راستای تکریم امام رضا در اختیار مردم گذاشته شود.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه مشارکت و همکاری انجمن‌های ادبی را در بالندگی جشنواره شعر رضوی موثر دانست.

وی با بیان اینکه ما پیروان اهل بین عصمت و طهارت، شیعیان اهل بیت و مسلمانانی هستیم که ارادت و محبت خاص به ساحت اهل بیت به ویژه امام رضا(ع) داریم، اذعان کرد: جشنواره بین المللی شعر رضوی در راستای تقویت و تحکیم مذاهب اسلامی، اقوام و همگرایی ملی و تقویت علوم اسلامی است.

سیزدهمین شعر رضوی به زبان ترکی آذری با اهداف اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی، گسترش فعالیت های فرهنگی و ادبی مرتبط با سیره اهل بیت (ع) و گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآوردگان آثار حوزه فرهنگ رضوی 10 شهریورماه برگزار می شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا