اخبار
کد خبر : 6337 ۱۳۹۷/۰۵/۲۰   ۲۲:۳۴:۱۰

دبیر تخصصی جشنواره:
داوران جشنواره شعر رضوی در آذربایجان غربی مشخص شدند

 

دبیر تخصصی سیزدهمین جشنواره بین المللی شعر رضوی به زبان ترکی آذری گفت: داوران سیزدهمین جشنواره بین المللی شعر رضوی به زبان ترکی آذری مشخص شدند.

به گزارش نای قلم، سعید سلیمان پور در نشست هماهنگی اتاق فکر سیزدهمین جشنواره بین المللی شعر رضوی به زبان ترکی آذری، تعداد داوران داخلی و خارجی را شش نفر اعلام کرد که در بخش های داخلی و خارجی هر کدام سه نفر هستند.

وی افزود: داوران داخلی از شهرستان های تبریز، مراغه و اردبیل و داوران خارجی دو نفر از ایران و یک نفر از جمهوری آذربایجان انتخاب شده اند.

سلیمان پور اضافه کرد: برای اینکه حقی ضایع نشود برای اولین بار شاخصه هایی تعریف شده است تا داوران برمبنای شاخصه ها داوری کنند.

دبیر تخصصی جشنواره بین المللی شعر رضوی تصریح کرد: تعداد آثار ارسالی به دبیرخانه در سطح مطلوبی است.

وی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: رمز توفیق و حرکت رو به رشد به عرصه کشیدن مردم در صحنه های مختلف است لذا جشنواره شعر رضوی تا مردمی برگزار نشود هیچ گونه فایده ای نخواهد داشت و این نیازمند همکاری و تلاش بیشتر شهرداری ارومیه و رسانه ملی است.

سیزدهمین شعر رضوی به زبان ترکی آذری با اهداف اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی، گسترش فعالیت های فرهنگی و ادبی مرتبط با سیره اهل بیت (ع) و گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآوردگان آثار حوزه فرهنگ رضوی برگزار می شود.

احادیث، فضایل، مناقب، مودت و سیره پاک حضرت ثامن الحجج(ع) و حضرت فاطمه معصوم (س) و شخصیت زندگانی حضرت شاه چراغ (ع) از محورهای فراخوان جشنواره بین المللی شعر رضوی هستند.

در بخش ویژه به تولید آثاری پرداخته می شود که محتوا و مضمون آثار حول محور کرامت انسانی با الهام از آموزه های رضوی، اهل بیت علیهم السلام و قرآن کریم باشد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا