اخبار
کد خبر : 6325 ۱۳۹۷/۰۵/۱۸   ۰۷:۴۰:۲۰

رئیس خانه مطبوعات آذربایجان‌غربی:
رسانه ها از سیاست زدگی به دور باشند

 

رئیس خانه مطبوعات آذربایجان‌غربی گفت: رسانه ها باید از سیاست زدگی به دور باشند.

به گزارش نای قلم، یوسف پیربوداقی در نشست گرامیداشت روز خبرنگار و تجلیل از اصحاب رسانه استان، اظهار داشت: رسانه ها رکن چهارم دموکراسی، ناظران بی‌ادعا اما قدرتمند جامعه هستند.

وی افزود: خبرنگاری باید همراه با عشق، مهارت، ایمان، همراهی و همدلی برای حفظ منافع منطقه با توجه به موقعیت خاص و استراتژیک استان باشد.

رئیس خانه مطبوعات آذربایجان‌غربی ادامه داد: اگر بتوانیم رسانه ای اثرگذار باشیم، خواهیم توانست در برابر مسائل و مشکلات جامعه مقاومت نموده و هر مساله ای را به چالش و پرسش بکشانیم.

پیربوداقی با بیان اینکه نیاز به همگرایی در رسانه های استان داریم، افزود: مطبوعات باید آسیب های اجتماعی موجود در جامعه را شناسایی کرده و تا جایی که می توانند از سیاست زدگی به دور باشند.

وی همچنین با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان خاطرنشان کرد: این جشنواره با همکاری خانه مطبوعات و بسیج رسانه در استان برگزار می شود که یکی از محورهای مدنظر خاص آن، هویت صنفی خبرنگاران بوده است.

رئیس خانه مطبوعات آذربایجان‌غربی تصریح کرد: برای نخستین بار این جشنواره در استان برگزار می‌شود که در نوع خود مایه آبرو برای ماست بنابراین باید گام‌های خود را محکم برداریم و نشان دهیم که فارغ از حب و بغض‌های شخصی و جناح بندی‌های حاضر به پیشرفت و تعالی بخشیدن به رسانه استان هستیم بنابراین انتظار می‌رود با همدلی یکدیگر این موضوعات را پیش ببریم به نوعی که جزو خانه‌های برتر کشوری هستیم و این مهم با همکاری اصحاب رسانه استان است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا