Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 6324 ۱۳۹۷/۰۵/۱۸   ۰۷:۴۰:۲۰

رئیس سازمان بسیج رسانه آذربایجان‌ غربی خبر داد
برگزاری کلاس های اخلاق رسانه ای به همت بسیج رسانه آذربایجان غربی

 

رئیس سازمان بسیج رسانه آذربایجان‌ غربی گفت: برای برگزاری کلاس های اخلاق رسانه ای با امام جمعه ارومیه هماهنگی های لازم به عمل آمده و موافقت ایشان اخذ شده است.

به گزارش نای قلم، یوسف حق دوست در نشست گرامیداشت روز خبرنگار و تجلیل از اصحاب رسانه استان، اظهار داشت: بسیج رسانه با همکاری مسوول گروه رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی در راستای ارتقای سواد رسانه ای، دوره های آموزشی مقدماتی و پیشرفته برگزار می کند که در حال اخذ مجوزهای لازم از مرکز هستیم.

وی با اشاره به جذب و سازماندهی اصحاب رسانه، اضافه کرد: اصطکاک در مجموعه های فرهنگی و رسانه ای کاهش یافته و موج همدلی و هم افزایی افق های جدیدی را نمایان ساخته است که اگر "من" ها را دور بریزیم "ما" خواهیم شد.

حق دوست یادآور شد: هماهنگی و همدلی در مجموعه های رسانه ای اعم از بسیج رسانه، خانه مطبوعات، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری، اداره کل اوقاف و امور خیریه، فرهنگ سرای رسانه شهرداری ارومیه و قرارگاه بصیرت در قالب برنامه های آموزشی و هم افزایی نمود خوبی دارد.

وی به برگزاری نخستین جشنواره رسانه‌ای ابوذر نیز اشاره کرد و گفت: برای اولین بار در کشور جشنواره رسانه‌ای ابوذر با تعامل بسیج رسانه و خانه مطبوعات برگزار می شود.

حق دوست تصریح کرد: دوری از یکنواختی و استفاده از توانمندی رسانه‌ها برای پیگری مطالبات، کمک به پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، عمق بخشی رسانه‌ای و شناسایی رسانه‌های فعال، کمک به ایجاد فضای رقابتی در بین فعالان رسانه‌ای و تقدیر از افراد برتر از جمله اهداف جشنواره ابوذر است.

رئیس سازمان بسیج رسانه آذربایجان‌ غربی با اشاره به برگزاری جشنواره ابوذر در ۹ محور متفاوت، خاطرنشان کرد: مقاومت و ایثار و دفاع مقدس، بصیرت و دشمن‌شناسی، وحدت اقوام و اذهاب، مبارزه‌با آسیب های اجتماعی، مسائل صنفی خبرنگاران جوان ‌و خانواده و بسیج و حوزه های اقدام خدمات اجتماعی و محرومیت زدایی محورهای برگزاری این جشنواره محسوب می شود.

وی اظهار امیدواری کرد با تعامل مطلوب در راستای تحقق آرمان های انقلاب گام برداریم و هر فردی که در راستای آرمان های انقلاب کوشش کند یک بسییجی است.

در این مراسم تعدادی از خبرنگاران و مدیران رسانه‌ها به طرح دیدگاه‌های خود پرداختند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا