اخبار
کد خبر : 6323 ۱۳۹۷/۰۵/۱۸   ۰۷:۴۰:۲۰

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی:
خبرنگاران در مسیر حق گویی و حق طلبی گام بردارند

 

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: خبرنگاران در مسیر حق گویی، حق محوری و حق طلبی گام بردارند.

به گزارش نای قلم، سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری در نشست گرامیداشت روز خبرنگار و تجلیل از اصحاب رسانه استان، اظهار داشت: سرعت در تصمیم‌گیری و حق‌گویی لازمه انجام درست ماموریت‌های خبرنگاران است.

وی با بیان اینکه خبرنگاران می توانند به عنوان دادستان عدالت و حق در جامعه عمل کنند، افزود: رسانه ها باید حقایق را آن‌گونه که هست برای مردم بیان کنند و روحیه امید و شادمانی را در میان مردم و عموم اقشار جامعه ترویج دهند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی ادامه داد: خاصیت خبر این است که سبب امیدآفرینی و بهبود شرایط شده و اسباب تقویت جامعه را فراهم سازد بنابراین خبرنگار باید خود را در مسیر تولید چنین خبری قرار دهد.

به گفته شهسواری خبرنگاران در جامعه ما جایگاه شایسته‌ای را به خود اختصاص داده اند که این امر نشان دهنده جایگاه ویژه خبر و خبرنگاری است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با اشاره به نقش تاثیرگذار و ماندگار اصحاب رسانه در تثبیت رشادت‌های رزمندگان، گفت: قلم اهل رسانه، زینت بخش ۸ سال دفاع مقدس بود.

شهسواری خبرنگاران را به‌عنوان افسران جنگ نرم نام برد و اضافه کرد: امروز وظیفه مقابله با هجمه عملیات روانی دشمن بر عهده رسانه‌‌ها است.

وی، ابراز داشت: نقش خبرنگار و اصحاب رسانه در دوران دفاع مقدس به خوبی نمایان است و همه مسئولین و رزمندگان به نقش تاثیرگذار اصحاب رسانه در ثتبیت رشادت‌ها معتقد هستند.

شهسواری، با اشاره به تلاش دشمن در حوزه متزلزل کردن ایمان مردم، خاطرنشان کرد: اینکه امروز دشمن به عملیات روانی روی آورده امری است که توسط خبرنگاران به‌عنوان افسران جنگ نرم شناسایی شده و باید در برابر این گونه تهدیدات روش درست از سوی این فعالان اتخاذ شود.

در این مراسم تعدادی از خبرنگاران و مدیران رسانه‌ها به طرح دیدگاه‌های خود پرداختند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا