اخبار
کد خبر : 6315 ۱۳۹۷/۰۵/۱۶   ۲۳:۱۸:۳۴

نماینده مردم ماکو و چالدران در مجلس:
مرزنشینان وضعیت اورژآنسی دارند

 

نماینده مردم ماکو و چالدران در مجلس گفت: مرزنشینان در وضعیت اورژانسی هستند و با افزایش عوارض خروج از کشور معیشت آنهایی که دارای کارت الکترونیک هستند، به خطر می افتد.

به گزارش نای قلم به نقل از خانه ملت، عین الله شریف پور در نشست علنی امروز (سه شنبه، 16 مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی اظهار داشت:  بیش از 45 روز است که خبری از طرح های دوفوریتی در صحن نیست، طرح کاهش اخذ عوراض خروج از مرزهای زمینی برای مرزنشینان توسط بنده و آقای کبیری ارائه شد، از این طرح نیز خبری وجود ندارد.

نماینده مردم ماکو و چالدران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رئیس جمهور در ارتباط با تذکرات کتبی و شفاهی نمایندگان درخصوص کاهش عوارض خروج از کشور برای مرزنشینان عکس العملی نشان نمی دهد، گفت: مرزنشینان در وضعیت اورژانسی هستند و با افزایش عوارض خروج از کشور معیشت آنهایی که دارای کارت الکترونیک هستند، به خطر می‌افتد.

 عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پایان به تاکید بر اینکه به راحتی می توان مشکلات مرزنشینان را برطرف کرد، خاطرنشان کرد: بی توجهی رئیس جمهور موجب بیکاری بیش از 2 هزار نفر در حوزه انتخابیه من شده است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا