اخبار
کد خبر : 6313 ۱۳۹۷/۰۵/۱۵   ۱۳:۱۸:۱۲

اخبار ورزشی آذربایجان غربی
مسابقات ورزشی خبرنگاران در ارومیه آغاز شد

 

مسوول کمیته فرهنگی ورزشی خانه مطبوعات آذربایجان غربی گفت: نخستین دوره مسابقات ورزشی ویژه خبرنگاران و اصحاب رسانه ارومیه در هفت رشته ورزشی دنبال می شود.

به گزارش نای قلم، آیدین بابایی در این خصوص اظهار داشت: این مسابقات با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار و ایجاد نشاط و سلامتی خبرنگاران در 2 بخش بانوان و مردان در حال برگزاری است.

وی بیان کرد: شرکت کنندگان در رشته های فوتسال، والیبال ساحلی، شنا، تیراندازی، طناب کشی، دارت و فوتبال دستی رقابت های خود را از 11 مرداد ماه جاری آغاز کرده اند.

مسوول کمیته فرهنگی ورزشی خانه مطبوعات آذربایجان غربی گفت: این مسابقات با حمایت های مدیرکل ورزش و جوانان استان و با همکاری و مشارکت خانه مطبوعات استان، سپاه ارومیه، مدیریت مجموعه ورزشی 9 دی، خانه شنا شهید باکری و مجموعه ورزشی شهید بهشتی، هیات شنا شیرجه و واترپلوی ارومیه، هیات انجمن های ورزشی استان، هیات های فوتبال ارومیه و والیبال استان برگزار می شود.

بابایی با اشاره به اینکه این رقابت ها به مدت یک هفته ادامه دارد، گفت: در این دوره از رقابت ها 50 خبرنگار برای نمایش توانمندی های خود و کسب عناوین برتر به رقابت می پردازند.

وی با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی در مناسبت های مختلف از اهم برنامه های این کمیته است، ابراز امیدواری کرد که امکاناتی برای استفاده همیشگی خبرنگاران تامین شود.

در حال حاضر 50 خبرنگار و عکاس ورزشی در آذربایجان غربی فعالیت دارند و پیش بینی می شود با افزایش فعالیت انجمن ورزشی نویسان، علاقه مندان بیشتری در این حوزه به فعالیت بپردازند.

=

پایان مسابقات جودوی قهرمانی استان آذربایجان غربی

مسابقات جودو قهرمانی استان برای انتخاب تیم منتخب آذربایجان غربی در شهرستان ارومیه برگزار شد.

 

مسابقات جودو قهرمانی استان با هدف تشکیل تیم منتخب آذربایجان غربی برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور در کردستان در ارومیه برگزار شد.

در این مسابقات که با حضور 9 تیم الف و ب ارومیه، بوکان، ماکو، میاندوآب، مهاباد، خوی، نقده و بازرگان برگزار شد تیم بوکان با 2 طلا، 2 نقره و یک برنز قهرمان مسابقات شد.

در این رقابت ها، تیم های خوی، مهاباد و ماکو دوم تا چهارم شدند.

همچنین محمد حمزه آذر بعنوان برترین مربی و تیم بوکان بعنوان فنی ترین تیم مسابقات برگزیده شدند.

=

دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر فوتبال آذربایجان غربی برگزار شد

هفته پنجم رقابت های فوتبال لیگ برتر آذربایجان غربی با برتری تیم های فوتبال پرسپولیس حاجی خوش مهاباد، فرهنگسرای ارومیه و کشاورز بوکان پایان یافت.

در چهارچوب دیدارهای این هفته چهار دیدار به انجام رسید و بازی تیم های 90 ارومیه و هیات فوتبال شوط به روز یکشنبه هفته جاری موکول شد.

در دیدارهای انجام شده این هفته تیم کشاورز بوکان با پیروزی سه بر یک مقابل شهرداری پیرانشهر همچنان در صدر جدول باقی ماند.

پرسپولیس حاجی خوش مهاباد با نتیجه پنج بر سه میزبان خود آذریورد شاهین دژ را مغلوب کرد و فرهنگسرای ارومیه با به ثمر رساندن چهار گل در مقابل تم گل تیم هدف دیلمان سلماس میهمان خود را راهی خانه کرد.

در چهارمین دیدار این هفته جدال گوگ تپه مهاباد و نشاط اشنویه پس از 90 دقیقه تلاش به تساوی 2 بر 2 رسید.

در پایان هفته پنجم این رقابت ها تیم های کشاورز بوکان با 15 امتیاز کامل در جایگاه اول، پرسپولیس حاجی خوش مهاباد با 13 امتیاز در مکان دوم و تیم 90 با کسب 9 امتیاز و یک بازی کمتر در رده سوم جدول این رقابت ها قرار دارند.

رقابت های لیگ برتر فوتبال آذربایجان غربی با حضور 10 تیم و انجام پنج دیدار از 15 تیر ماه امسال در شهرهای مختلف استان آغاز شده است.

در پایان این فصل 2 تیم برتر سهمیه حضور در لیگ دسته 3 باشگاه های کشور را کسب می کنند.

سال گذشته در جریان مسابقات لیگ برتر قهرمانی آذربایجان غربی تیم کاویان نقده با 40، پرسپولیس حاجی خوش مهاباد با 38 و شهرداری ارومیه با 37 امتیاز رده های اول تا سوم را از آن خود کردند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا