اخبار
کد خبر : 631 ۱۳۹۴/۰۶/۲۶   

لازمه مشارکت حداکثری حضور سلایق مختلف در انتخابات است

* مسئولان دولتی وظیفه دارند زمینه را برای حضور مردم فراهم کنند

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان غربی گفت: حضور کاندیداهایی از سلایق مختلف لازمه مشارکت حداکثری است.

به گزارش نای قلم، علی مصطفوی عصر امروز در آیین تودیع و معارفه معاون سیاسی و امور اجتماعی فرماندار خوی و بخشداران مرکزی و قطور، اظهار کرد: دولت در سال 94 دو امر مهم و اساسی را به عنوان اولویت کاری خود قرار داده که یکی بحث مذاکرات هسته ای است که توانست با رهنمودهای مقام معظم رهبری و تلاش های تیم مذاکره کننده به موفقیت دست یابد و دیگری، انتخابات است که امیدواریم در 7 اسفندماه شاهد دو انتخابات باشکوه خبرگان رهبری و نمایندگان مجلس باشیم .

وی با بیان اینکه برای دستیابی به مشارکت حداکثری مردم و برگزاری انتخابات باشکوه باید چهار اصل زمینه سازی برای مشارکت گسترده مردم، امانتداری، بی طرفی و توجه به قانون را رعایت کنیم.

مصطفوی ادامه داد: ما به عنوان مسئولان دولتی وظیفه داریم زمینه را برای حضور مردم فراهم کنیم و حضور کاندیداهایی از سلایق مختلف می تواند در این راستا بسیار موثر باشد.

به گفته مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان غربی همه ما مسئولان وظیفه داریم رأی مردم را به عنوان امانت بزرگ حفظ کرده و اعتماد مردم را جلب کنیم.

وی با بیان اینکه کارکنان دولت طبق قانون انتخابات نباید در وقت اداری بر نفع یا علیه نامزدها تبلیغ کنند، اضافه کرد: ما باید با سرلوحه قرار دادن قانون انتخابات در برگزاری سالم آن گام برداریم .

مصطفوی با اشاره به عملکرد دولت در دوسال اخیر تصریح کرد: کنترل و کاهش تورم از 40 درصد به کمتر از 15 درصد، افزایش رشد اقتصادی از منفی شش درصد به مثبت سه، کاهش هزینه های درمان و داروی مردم از 37 درصد به کمتر از هفت درصد از عملکردهای مثبت و سازنده دولت در دو سال اخیر علیرغم مشکلات، کمبود منابع و فشارهای خارجی است .

وی در رابطه با زمان ثبت نام کاندیداها نیز گفت: از 26 آذرماه به مدت یک هفته ثبت نام از نامزدهای خبرگان رهبری در محل فرمانداری ارومیه آغاز و از 28 آذرماه نیز بمدت یک هفته از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در فرمانداری های حوزه انتخابیه ثبت نام بعمل خواهد آمد؛ همچنین از 29 بهمن ماه مدت زمان تبلیغات انتخاباتی آغاز خواهد شد که برای انتخابات خبرگان رهبری به مدت دو هفته و برای مجلس شورای اسلامی یک هفته است .

فرماندار خوی نیز در این مراسم با بیان اینکه تغییرات مدیریتی بر مبنای تصمیمات مبتنی بر مصلحت های مدیریتی است نه سیاسی، اظهار داشت: آنچه که در جابه جایی مدیران حائز اهمیت است لیاقت، شایستگی، قابلیت، تجربه، همت و غیرت سازمانی و همچنین همراهی با سیاست های دولت است.

وی با اشاره به اینکه مدیران وزارت کشوری مدیران سیاسی هستند نه فعالان سیاسی، افزود: با توجه به اینکه مدیران وزارت کشوری مدیران عمدتأ فرابخشی بوده و در سطوح و بخش های مختلف درگیر هستند بیشتر از همه مدیران در معرض نقد و بررسی قرار دارند .

سیوانی با بیان اینکه ما به عنوان نماینده قوه مجریه موظف به پیروی از سیاست های دولت هستیم، تصریح کرد: وظیفه ما پرهیز از تنش، سطحی نگری و حاشیه پردازی است و همچنین متعهد هستیم با حفظ انسجام، هماهنگی و همدلی و با حفظ چارچوب کلیات نظام مقدس جمهوری اسلامی پاسخگوی مطالبات مردم بوده و در راستای رشد و توسعه شهرستان گام برداریم.

در پایان مراسم با اهدای لوحی از زحمات احمدعلی اسدپور معاون سابق سیاسی و  اجتماعی فرماندار، محرم اکبرزاده معاون سابق برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار و قاسم نصیرزاده بخشدار قبلی قطور تقدیر به عمل آمد و علی محمدی ایروانلو به عنوان معاون جدید سیاسی و اجتماعی فرماندار، محمد آذرهوا به عنوان بخشدار جدید مرکزی خوی و جواد شکورلو نیز به عنوان بخشدار جدید قطور معرفی شدند .

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا