اخبار
کد خبر : 6259 ۱۳۹۷/۰۴/۳۰   ۱۸:۴۲:۱۷

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ارومیه خبر داد
خلع ید 129 هکتار از اراضی ملی در ارومیه

 

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ارومیه گفت : در سه ماهه اول سال جاری با تلاش نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری ، 129 هکتار از اراضی ملی در شهرستان ارومیه از متصرفین خلع ید و رفع تصرف شد.

به گزارش نای قلم، احمد خوش نژاد در گفتگوی خبری اظهار کرد: در این بازه زمانی با تشکیل 63 فقره پرونده تصرف و تخلف در عرصه های ملی شهرستان ارومیه در سطح 63 هکتار نیز اعلام جرم و به محاکم قضایی ارجاع پرونده شده است.

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان ارومیه ادامه داد: از پرونده های مطروحه در محاکم قضایی؛ در همین مدت بالغ بر 914 میلیون ریال نیز اخذ جریمه  و به حساب دولت واریز گردیده است. خوشبختانه با همکاری بسیار تنگاتنگ و تعامل خوب با دستگاههای ذیربط بالاخص دستگاه قضایی روند نظارت و جلوگیری از تعرض به عرصه های ملی افزایش خوبی داشته و از این حیث باید از تمامی همراهان در این نهاد و درسایر نهاد های دولتی قدردانی و تقدیر نمود.

خوش نژاد خاطر نشان کرد: شهرستان ارومیه دارای 342 هزار هکتار عرصه ی ملی است که نظارت بر این عرصه ی گسترده نیازمند مشارکت مردمی و همراهی مسئولان نهادهای دولتی و غیر دولتی است که امیدواریم با اطلاع رسانی و شیوه های ترویجی آحاد مردم بعنوان حافظان منابع طبیعی ما را در حفاظت از عرصه های ملی همراهی و همیاری نمایند.

تلفن 1504 یگان حفاظت  بطور شبانه روزی در اختیار مردم عزیز قرار دارد و در صورت مشاهده هر گونه تخریب و یا تصرف هم استان های گرامی می توانند با این شماره تماس گرفته و مراتب را گزارش نمایند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا