Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 6253 ۱۳۹۷/۰۴/۲۹   ۱۹:۱۵:۲۷

اخبار انتظامی آذربایجان غربی؛
دستگیری سارق با 34 فقره سرقت

دستگیری سارق با 34 فقره سرقت

فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق حرفه ای و اعتراف به 34 فقره سرقت در خوی خبر داد.

سردار "ناصر اصلانی" در گفتگوی اختصاصی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو در "خوی" به دلیل حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وي با بیان اینکه ماموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند، سارق را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند، افزود: در استعلام های صورت گرفته مشخص شد متهم از سارقان حرفه ای و سابقه دار است.

این مقام انتظامی با اشاره به اينكه متهم در بازجویی های پلیسی به 34 فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو ها معترف شد، تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه سارق تعدادی اموال مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی در پایان خاطرنشان کرد: در این راستا یک متهم دستگیر و تحویل مقامات قضائی شد.

توقیف اتوبوس حامل کالای قاچاق میلیاردی در "میاندوآب"

فرمانده انتظامي استان همچنین از توقیف اتوبوس حامل انواع کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در میاندوآب، خبر داد.

اصلانی اظهار داشت: ماموران ايستگاه ايست بازرسي شهید "محمدنژاد" حین كنترل خودروهاي عبوري در محور میاندوآب- تبریز به یک دستگاه اتوبوس مشكوك و آن را توقیف كردند.

این مقام انتظامی در بازرسي از اتوبوس توقیفی، 5 هزار و 696 قلم لوازم آرایشی و بهداشتی و 108 قلم لوازم ظروف آشپزخانه قاچاق كشف شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه یک میلیارد ريال برآورد شده است.

فرمانده انتظامي استان آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در این  رابطه یک دستگاه اتوبوس توقیف و یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شد، تصریح كرد: تشديد مبارزه با قاچاق کالا محوري ترين برنامه نيروي انتظامي به شمار مي آيد و اين مهم در تحقق مسير حمایت از کالای ایرانی بسيار کارگشا است.

برخورد کامیون با پراید، یک کشته و 2 مجروح برجای گذاشت

رئیس پلیس راه استان از یک کشته و 2 مجروح بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون "ولوو" با سواری پراید در مسیر روستایی "گورانگان - سردشت" خبر داد.

سرهنگ "عباس فرمانی" در گفتگوی اختصاصی گفت: برابر اعلام فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف "در مسیر روستایی "گورانگان - سردشت"، بلافاصله ماموران پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

وي افزود: در بررسي هاي اوليه مشخص شد، اين تصادف بين 2 دستگاه کامیون ولوو و سواری پراید رخ داده که در اين حادثه، یکی از سرنشینان سواری پراید به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و 2 نفر دیگر مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

رئيس پليس راه استان آذربايجان غربي خاطرنشان کرد: کارشناسان پليس راه، علت اين حادثه را بی احتیاطی و تخطی از سرعت مطمئنه از سوی سواری پراید اعلام کردند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا