اخبار
کد خبر : 624 ۱۳۹۴/۰۶/۲۵   

مسئولان فنی در تمام معادن آذربایجان غربی مستقر می شود

* اشتغال‌زایی معادن استان سبب رفع مشکل بیکاری جوانان می شود

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی از استقرار مسئولان فنی در تمام معادن آذربایجان غربی خبر داد.

به گزارش نای قلم، اکبر طاهری در گفت و گویی اظهار کرد: استقرار مسئولان فنی در تمام معادن استان که از سوی معاونت امور معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت صورت گرفت موجب افزایش تجربه، توان و کسب مهارت برای مسئولین فنی، افزایش بهره‌وری، کاهش ضایعات و افزایش ایمنی در معادن شده‌ است.

وی به رعایت شرح وظایف از طرف مسئولان فنی تاکید و اعلام کرد: هر کدام از این مسئولان فنی شرح وظایف مخصوص به خود را دارند که با رعایت شرح وظایف خود که از سوی سازمان نظام مهندسی معدن و با مشارکت این سازمان صورت گرفته‌ است کمک شایانی به افزایش بهره‌وری در سازمان می کنند.

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی ادامه داد: تمام افرادی که طبق ماده 34 سازمان صنعت، معدن و تجارت با تخطی از قوانین مقررات مربوط به معادن و مواد معدنی روبه‌رو شوند مطابق آئین‌نامه با آنها برخورد به عمل خواهد آمد.

این مسئول اذعان داشت: براساس ماده 2 قانون نظام مهندسی یکی از اهداف و وظایف سازمان‌های نظام مهندسی فراهم ساختن زمینه همکاری میان وزارت صنعت، معدن و تجارت و تشکل‌های مهندسی، حرفه‌ای و صنعتی در بخش معدن است.

طاهری افزود: همه ساله افراد زیادی توسط سازمان نظام مهندسی معدن آموزش دیده و وارد بازار کار می‌شوند که مدیریت صحیح این افراد خود همت جدی می‌طلبد و همچنین عدم اکتشاف معادن جدید توسط این سازمان سبب بیکاری این افراد خواهد شد لذا عمده هدف ما حمایت از کسانی است که قصد اکتشاف معدن دارند.

وی به ظرفیت‌های بالای معادن استان اشاره کرد و گفت: اشتغال‌زایی بسیار زیاد معادن استان سبب رفع مشکل بیکاری جوانان استان می شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا