اخبار
کد خبر : 6238 ۱۳۹۷/۰۴/۲۵   ۲۲:۳۶:۳۰

اخبار ورزشی آذربایجان غربی
حضور 2 تنیسور آذربایجان غربی در کمپ بین المللی تنیس زیر 14 سال

 

2 تنیسور استان آذربایجان غربی به کمپ بین المللی تنیس زیر 14 سال که در در مرکز ملی تنیس ایران برگزار می شود، حضور دارند.

به گزارش نای قلم، امیررضا آرمیون و رومینا زینالی دو تنیسور موفق و زیر 14 سال استان بعد از درخشش در مسابقات کشوری، به کمپ بین المللی تنیس زیر 14 سال دعوت و هم اکنون در مرکز ملی تنیس ایران در این کمپ حضور دارند.

گفتنی است، این کمپ به میزبانی فدراسیون تنیس کشورمان و با حضور بازیکنانی از کشورهای لبنان، سوریه، عراق، ترکمنستان و ایران از 24 لغایت 31 تیر ماه برگزار می شود تا تنیسورهای حاضر در این کمپ با آخرین دستاوردهای تمرینی و آموزشی روز دنیا آشنا شوند.

حضور کشتی گیر نونهالان شهرستان خوی در اردوی تیم ملی

حسن زاده کشتی گیر نونهال اهل شهرستان خوی برای شرکت در رقابت های قهرمانی آسیا در اردوی تیم ملی حضور دارد.

به گزارش نای قلم، رضا حسن زاده فرنگی کار اهل شهرستان خوی که چندی پیش در مسابقات قهرمانی کشور در خرم آباد به مقام نایب قهرمانی دست یافته بود، هم اکنون در اردبیل و در اردوی تیم کشتی فرنگی نونهالان کشور حضور دارد.

رضا حسن زاده در وزن 48 کیلوگرم بهمراه مهرداد مظفری از تهران و محمد عشیری از خوزستان در این اردو حضور دارد که در صورت انتخاب بهمراه تیم ملی در نخستین دوره رقابت های کشتی فرنگی نونهالان قهرمانی آسیا روز 12 مردادماه که در مجموعه ورزشی انقلاب کرج برگزار می شود شرکت می کند.

پایان هفته دوم لیگ برتر فوتبال آذربایجان غربی

هفته دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه های استان آذربایجان غربی با برگزاری 2 دیدار در بوکان و اشنویه به پایان رسید.

به گزارش نای قلم، در دیدارهای پایانی هفته دوم لیگ برتر فوتبال استان 2 دیدار برگزار شد.

در این دیدارها کشاورز بوکان 2 بر یک هیئت فوتبال شوط را شکست داد و نشاط اشنویه برابر پرسپولیس حاجی خوش مهاباد 2 بر 2 مساوی کرد.

به این ترتیب و با نتایج رقم خورده در جدول رده بندی، کشاورز بوکان و نود ارومیه با 6 امتیاز و برحسب تفاضل گل در رده های اول و دوم قرار دارند.

انتهای پیام/

 


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا